El Petromiralles i l'Esparreguera van oferir un partit més aviat fluix als nombrosos aficionats que setmana rere setmana es desplacen al Pujolet per veure les evolucions d'uns manresans que tot i ple de baixes aguanten una impecable classificació. Els bagencs van tenir el domini del partit durant gairebé els 40 minuts, tot i que els visitants a falta de cinc minuts van ajustar l'electrònic del Pujolet (3 a 2).
Al minut 16 Mármol avançava als locals. Set minuts, després Asis ampliava diferències, amb el 2 a 0 s'arribava al descans. La segona meitat va ser una de les pitjors que enguany han fet els manresans com a locals. Adri, amb un golàs, marcava el 3-0 i semblava sentenciar el matx però els del Baix Llobregat van situar-se amb porter jugador i van aconseguir apropar-se a un 3-2 quan restaven cinc minuts per al final.
El Petromiralles, però, va reaccionar i en l'acció següent Asis marcava el 4-2 després d'aprofitar un rebuig del porter Arriero després de xutar ell mateix un doble penal. Al final Mármol (dp) i el porter Cirera amb un xut a porta buida, van sentenciar.
Aquest proper dimarts el Petromiralles es desplaçarà a Manlleu per disputar partit de Copa Catalunya contra el UEFS Manlleu.