El Petromiralles s'emporta el derbi bagenc de futbol sala (2-3)

Publicat el 29 de març de 2010 a les 19:13
El Petromiralles Manresa 2009-2010 no deixa de sorprendre, després de guanyar al líder la setmana passada, aquest cop va ser capaç de guanyar a una de les pistes més complicades de la categoria en un derbi que hi va haver de tot.

L'equip local va sortir més fort a la pista i va tenir varies ocasions per avançar-se al marcador, però un inspirat Ernest ho va evitar. poc a poc el partit es va anar girant i va ser el Manresa qui tenia les ocasions de gol, Oliveras i Uri aconseguien que els manresans deixessin a l'electrònic un 0 a 2 al descans.

Durant els primers minuts del segon temps el matx va estar anivellat, tots dos equips van alternar ocasions i domini, l'expulsió del jugador local Tino no ho va saber aprofitar el Manresa, tot al contrari una jugada desafortunada va permetre a Sergio que la P.B. Monistrol entres al partit. Els locals van buscar l'empat però un Petromiralles ben plantat a la pista no ho va permetre i Marc Mármol a manca de tres minuts en un xut de fora l'àrea gairebé sentenciava el partit. Els tres últims minuts es van tornar d'insomni ja que els locals van jugar de cinc i van aconseguir reduir diferències, el marcador no es va moure més, gràcies a la bona defensa manresana.