Manresa va ser la ciutat escollida per a fer la reunió dels clubs de la Catalunya Central amb el president de la Federació Catalana de Natació, Enric Bertran. El president, acompanyat per gerent, Josep Ruiz, i d'Eugeni Ballarín, director esportiu, va escoltar les propostes i dificultats dels clubs de les nostres contrades, representats en la federació per Josep Ribera, amfitrió de la trobada.
La trobada va ser molt profitosa, posant fila l'agulla a les diverses situacions exposades pels clubs, des de com mantenir els esportistes quan han de marxar per a estudiar, fins a com obtenir les titulacions exigides per ser tècnic, com les competicions o ajudes tècniques per part del personal federatiu.
També hi van assistir Anna Garcia i Josep Martí, membres de la comissió de la Catalunya Central, David Ramos i Marc Tolosa, del CN Igualada, Xavier Vallribera, del CN Berga Resort, Valentí Escayola, del CN Sallent, Lluís Lázaro i Rafa Herrador del CN Minorisa, Marc Trulls del CN Castellet, excusant-se el CN Navàs i el CN Piera.
El president de la FCN es troba amb els clubs de la Catalunya Central a Manresa
La reunió va servir per aclarir dubtes de qüestions tècniques i recollir les reclamacions del territori
ARA A PORTADA
Publicat el 20 d’octubre de 2018 a les 08:25
Et pot interessar
-
Esports Armel Traoré serà baixa aquest cap de setmana contra el Real Madrid
-
Esports Més enllà del joc: una manresana es proclama campiona de Catalunya d'escacs sub8
-
Esports Més de 150 persones assisteixen a la inauguració de les pistes de pàdel i de tennis de Castellbell
-
Esports Diego Ocampo: «Em preocupa més el joc de l'equip que la classificació»
-
Esports El Baxi Manresa continua la seva mala ratxa a Múrcia (81-71)
-
Esports L'Avinent Manresa torna a la Primera Catalana de clubs després d'escombrar en el grup B