Joan Vives, el psicòleg que treballa al costat de l'entrenador de l'Assignia Manresa, Jaume Ponsarnau, des de mitjans de la temporada 2006/07, ha publicat el llibre "Entrenando al entrenador, ideas y trucos para una comunicación constructiva y eficaz". El pròleg és del mateix Ponsarnau
Joan Vives (Badalona, 1966) és llicenciat en psicologia (UB), Màster en psicologia de l'esport (UAB) i entrenador superior de bàsquet. Des de mitjans de la temporada 2006/07, quan Jaume Ponsarnau es fa càrrec del primer equip a la LEB, Vives s'incopora al seu equip de treball.
Des d'aleshores, Vives sempre ha seguit de primera mà l'evolució de l'equip i ara ha tret aquesta obra que està dedicada a entrenadors, caps d'equip, mestres, directors escènics o qualsevol professional que necessiti la comunicació per instruir o per liderar grups.
Aquest llibre és fruit del treball que Joan Vives ha exercit entre el 1997 i el 2011 com a psicòleg de l'esport i del rendiment, col·laborant en els àmbits esportiu i empresarial. A més, el Bàsquet Manresa hi és present d'una manera especial ja que el pròleg l'ha escrit Jaume Ponsarnau, un entrenador que coneix perfectament els mètodes de Joan Vives. El tècnic de l'Assignia Manresa explica com es van conèixer, quan van coincidir com a equip tècnic a la selecció catalana infantil femenina (2002/03), poc abans que Ponsarnau esdevingués tercer entrenador del Ricoh Manresa. En aquella selecció, el Jaume era el segon entrenador i el Joan, el psicòleg.
El psicòleg de l'Assignia, Joan Vives, publica el seu primer llibre
"Entrenando al entrenador, ideas y trucos para una comunicación constructiva y eficaz" és el títol d'una obra dirigida a instruir o liderar grups
ARA A PORTADA
Publicat el
30 de novembre de 2011 a
les 20:09
Et pot interessar
-
Esports
L'Avinent Manresa homenatjarà David Pérez Bruque amb un memorial solidari al Congost
-
Esports
Diego Ocampo: «Tots els jugadors han millorat durant la temporada»
-
Esports
Joan Maria Pou protagonitzarà una nova edició dels Pessics de Vida a Manresa
-
Esports
Aleix Díaz continuarà «volant» amb el CE Manresa a Segona Federació
-
Esports
«A Segona RFEF mantindrem l'essència que ens ha fet campions, però haurem de ser camaleònics»
-
Esports
El Baxi Manresa tanca la temporada rebent el Real Madrid
