Malgrat que aquesta jornada s'havia de jugar a casa del Manresa, l'atapeïda graella d'activitats vinculades al futbol de l'Estadi de Congost ha obligat al Manresa Rugbi Club a desplaçar-se a camp contrari. Així, el proper diumenge les 12 del migdia, els manresans s'enfronaran als Gòtics, equip classificat en segona posició i un dels aspirants a liderar aquesta tercera divisió catalana, a l'estadi de la Foixarda, a Montjuïc. Els de Manresa encaren aquest compromís amb la confiança que els donen les dues victòries consecutives obtingudes abans de la parada nadalenca, però conscients que l'experiència i la duresa de l'equip Barceloní no els posarà les coses fàcils. Abans de jugar el sènior masculí, les noies del Manresa RC jugaran un partit amistós contra l'equip femení del Gòtics. Les manresanes, dirigides per Laia Riu, entrenen des del passat mes d'octubre i encaren aquest diumenge el seu segon partit de rugbi.
ARA A PORTADA
Publicat el
15 de gener de 2011 a
les 12:21
Et pot interessar
-
Esports
El CTJ Bages i Moianès suma un or i dos bronzes al Campionat de Catalunya de Kyus
-
Esports
L'Avinent Manresa suma set medalles al Campionat de Catalunya sub18 i sub23
-
Esports
L'Avinent Manresa sub16 es proclama campió de Catalunya de clubs
-
Esports
Gonçalo José Sousa bat el rècord més antic del CAM en els 1.500 metres
-
Esports
Álex Reyes paga la seva clàusula i deixa el Kids&Us Manresa
-
Esports
La selecció catalana convoca Pierre Oriola, Ferran Bassas i Gerard Fernández
