Dissabte passat, el sènior masculí del Manresa Rugby Club es va dirigir a Girona per disputar el Torneig de l'Eix en el qual participaven els equips de Vic, Girona, Lleida i Manresa. Els manresans van disputar 3 partits de 30 minuts cada un per continuar amb la preparació de la temporada un cap de setmana abans d'iniciar la lliga.
En primer lloc, jugaren contra l'INEF Lleida en un partit molt igualat en totes les fases de joc, però, on els del Bages van guanyar gràcies a un únic assaig. Posteriorment s'enfrontaren al Vic, contra qui els manresans es van mostrar bastant superiors en el joc i molt més efectius, aconseguint tres assaigs que els hi donaven la victòria. Per acabar el torneig, el Manresa es va enfrontar al GEIEG, partit en el qual els gironins van ser molt superiors durant tot l'encontre aconseguint així la victòria i proclamant-se campions del torneig.
Últims partits de preparació que deixen bones sensacions i coses a millorar en una setmana vista de l'inici de la lliga regular.
Rugby al Congost
L'endemà diumenge el Congost es va omplir de rugby. Era el torn del sub16 i sub18 que, en un combinat de jugadors de Vic i Manresa (CATCEN) que entrarà aquest any en competició, s'enfrontaven en un partit amistós als Carboners de Terrassa de la mateixa categoria.
El el partit el conjunt local va ser clarament superior en totes les fases de joc davant d'un equip en formació i nou en aquesta categoria. A més que el resultat va ser positiu per als locals, les sensacions que deixa l'encontre són molt bones per seguir endavant en aquesta categoria amb els ulls posats a l'inici de competició.
Posteriorment, el femení del Manresa Rugby Club afrontava un triangular de pretemporada contra els equips de Vic i Terrassa. El primer encontre les enfrontava a les noies de l'Osona RC. Un partit que començava molt igualat fins que les de Vic aconseguien la primera marca, fet que feia a les manresanes acotar el cap. Les errades en organització de les locals van provocar que les visitants arribessin a marca amb més facilitat.
En acabar aquest primer matx, era el torn d'enfrontar-se a les Carboneres de Terrassa. El partit arrancava amb les del Manresa RC cansades del primer partit, contra unes Carboneres fresques que atacaven amb decisió.
El darrer partit que es disputava al camp de rugby del Congost enfrontava a les noies d'Osona contra les de Terrassa, mentre que les amfitriones del triangular preparaven un tercer temps per a totes les participants.
El Rugby Manresa es queda a la final del Torneig de l'Eix
Els manresans varen perdre la final contra el GEiEG després d'haver derrotat lleidatans i vigatans
ARA A PORTADA
-
-
-
Txell Ferré brilla a Funchal amb quatre medalles al Campionat d'Europa de natació artística Pere Fontanals
-
Els pèsols i les tavelles protagonitzen el sopar de primavera de les Temporades Gastronòmiques del Bages a Artés Pere Fontanals
-
Els pagesos de la Catalunya Central celebren una collita de cereal «espectacular», però que pot ser «ruïnosa» pels preus Pere Fontanals
Publicat el 26 de setembre de 2016 a les 17:37
Actualitzat el 26 de setembre de 2016 a les 17:40
Et pot interessar
-
Esports Pintades a Sallent contra Joan Garcia pel seu possible fitxatge pel Barça
-
Esports El Baxi Manresa tanca la temporada amb un sopar de família
-
Esports La FCF fa jugar els minuts de temps afegit del Joanenc - Berga que va ser suspès al final de la pròrroga
-
Esports La Ignasiana tornarà el 20 de setembre amb recorreguts adaptats a tots els nivells
-
Esports Gran actuació de l'Avinent Manresa al Campionat de Catalunya sub18 amb cinc medalles
-
Esports La Pirinaica supera l'eliminatòria i es jugarà l'ascens a la lliga Elit contra el Júpiter (1-0)