El Rugby Manresa va aconseguir una important victòria a Badalona per 13-41 en el partit corresponent a la quarta jornada de la fase prèvia de la Divisió d'Honor. El Manresa RC havia de guanyar per confirmar-se a la part alta del grup i visitar al cuer el Badalona RC era una bona ocasió per reafirmar-se.
La primera part fou travada i no es veieren grans jugades. Els nombrosos cops de càstig i imprecisions en camp contrari impedien al Manresa acostar-se a la línia d'assaig. El Badalona per la seva part utilitzava els xuts i la pressió dels ràpids tres quarts per allunyar el perill i jugar a camp contrari. Ambdós equips tingueren varies ocasions per transformar en punts cops de càstig, el Manresa n'aconseguí un de dos intents i el Badalona, dos de quatre. Tot i així el joc era poc fluid, dominat per les defenses i els errors propis d'ambdós equips. A les acaballes de la primera part els manresans aconseguiren anotar un assaig arribant-se amb 6 a 10 al marcador a la mitja part.
La xerrada tècnica de la mitja part dels manresans sorgí efecte ja que en els 2 primers minuts de la represa els visitants aconseguiren dues marques seguides que deixaren mig grogui als badalonins. La davantera manresana poc a poc va fer-se amb el control del partit dominant les fases estàtiques, especialment les touches, amb tot el Manresa RC enllaçant fases de davantera i 3/4 aconseguí crear la línia d'assaig en un parell d'ocasions més.
El Badalona es resistia a llençar la tovallola i fruit d'una intercepció en una passada aprofitava per plantar la pilota sota pals. Però els manresans no es deixaren sorprendre i premien l'accelerador fins al final aconseguint més marques fins a deixar el resultat final en 13-41.
Amb aquest resultat els nois encapçalen la classificació empatats a 14 punts amb el Químics de Barcelona, havent jugat els manresans un partit menys.
ARA A PORTADA
-
-
La Fira Mediterrània arrenca a Manresa amb teatre familiar i mirades sobre la memòria i el mite Pere Fontanals
-
-
El Baxi Manresa estrena el seu compte de victòries davant un fluix Slask Wroclaw (74-62) Xavier Sucarrats
-
El Certamen Nacional de Pubillatge 2025 se celebrarà a Monistrol i a l'Abadia de Montserrat Pere Fontanals
Publicat el 23 d’octubre de 2018 a les 19:36
Et pot interessar
-
Esports Diego Ocampo: «Estic content de l'esforç de tots els jugadors»
-
Esports El CN Manresa sorprèn i tanca la Copa Catalunya cinquè superant equips de més nivell
-
Esports Endesa patrocinarà el vehicle elèctric de l'equip Dynamics d'UPC Manresa
-
Esports La Comissió Antiviolència declara el Baxi Manresa - Hapoel Jerusalem d'alt risc
-
Esports El Rugby Manresa celebra 15 anys amb una jornada festiva i un partit ajustat contra el Badalona RC
-
Esports Adbisio ETL Global, nou patrocinador del waterpolo manresà