Aquest dissabte a les 6 de la tarda el Manresa Rugby Club iniciarà la seva tercera temporada en competició federada enfrontant-se al CEU a les pistes universitàries de la Universitat de Barcelona, situades a la Diagonal. Enguany, la competició de la tercera categoria catalana, on milita el rugby Manresa, s'estructurarà en dues fases. primer es jugarà a una sola volta en dos grups de 6 equips i els tres primers i els tres últims s'enfrontaran en dues lligues a dues voltes.
Per altra banda les noies del Manresa i les del Martorell han constituït un equip, el XV Montserrat, i també iniciaran la competició en la segona divisió femenina. En aquesta primera jornada s'enfrontaran al RC Sitges també a la mateixa hora que els nois i a Martorell.
El Rugby Manresa inicia la lliga al camp del CEU
Esports
Aquest dissabte a les 6 de la tarda a les pistes de la Universitat de Barcelona, a la Diagonal
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Santiago Sierra i Mónica Rikić encapçalen l'Ex Abrupto més ambiciós que ha acollit Moià Pere Fontanals
-
-
Cultura i Mitjans El Grup Sardanista Dintre el Bosc administrarà la Festa de la Llum de Manresa el 2027 Redacció
-
Successos El jutge manté els càrrecs als quatre activistes pel sabotatge a ICL al Bages Pere Fontanals
-
Esports La Grada d'Animació reclama desencallar el nou pavelló abans del període electoral Pere Fontanals
Publicat el
04 d’octubre de 2012 a
les 17:53
Et pot interessar
-
Esports
Gonçalo José Sousa torna a batre un rècord de l'Avinent Manresa: ara els 3.000 metres llisos
-
Esports
Kaodirichi Akobundu-Ehiogu no seguirà al Kids&Us Manresa
-
Esports
Aquestes son les samarretes del Kids&Us Manresa per a la propera temporada
-
Esports
El Centre de Tecnificació del Bages i Moianès suma deu medalles a la Copa d'Espanya
-
Esports
Marc Aloy i tres regidors estrenen la pista de vòlei platja a la plaça Major de Manresa
-
Esports
El Kids&Us Manresa fitxa Rodrigo Seoane i el cedeix
