El Manresa RC va perdre dissabte contra el Barça B a casa en un partit molt disputat. Els barcelonins jugaven força estona davant de línia de marca però els de casa van saber aprofitar un cop de càstig per avançar xutant a touche i així sortir d'aquella zona. El Barça mostrava la seva habilitat a la línia de 3/4 aconseguint escapar-se de la defensa manresana i gairebé arribar a assajar, però finalment un placatge feia sortir fora del camp al jugador barceloní. Després del salt de touche, el Barça seguia lluitant per anotar els primers punts del partit al marcador, i a causa d'un error de defensa dels locals, els visitants sumaven el seu primer assaig al Congost.
Tot i que el Manresa RC no va abaixar el cap en cap moment, els barcelonins es mostraven molt hàbils al joc a la mà i feien treballar amb duresa la defensa. Els manresans, per la seva part, rebatien amb força l'atac dels visitants, però tot i així no van poder evitar una nova marca del Barça B. Abans d'arribar a la mitja part, els manresans jugaven molt aprop de marca sense èxit. Així doncs, s'arribava al final del primer temps amb un 0-10 al marcador.
A l'inici de la segona part, el Manresa RC entrava al camp amb més força i ambdós equips jugaven d'una banda a l'altra del camp amb la pilota i, després d'una nova marca sense transformació de l'equip visitant, els manresans arranquen a córrer amb més intensitat al xut de mig camp i després de deixar-se la pell davant de marca una bona estona, arriben a plantar l'oval rere pals sumant els seus primers punts al marcador (7-15).
La graderia gaudia d'un partit tant disputat, animant amb l'esperança d'una remuntada del Manresa RC, que encara va haver de saber encaixar dues marques més del Barça a causa d'algun error de defensa i d'un xut que no va estar ben recepcionat, fent recuperar la possessió als de Barcelona.
Però els de casa en volien més, i van treballar en conjunt fins a aconseguir una nova marca i deixant el marcador en un 14-27 minuts abans del xiulet final.
Per Part del Manresa RC jugaren C. Vidal, J. Sas, M. Casas, J. Nuñez, M. Pradas, A. Winfield, I. Majos, S. García, H. Chivalier, B. Esquius, R. Cubo, O. Vargas, M. Fernandez, O. Matas, M. Iglesias, A. Martí, F. Dorado, T. Taurines, M. Mayoral, L. Romiguier
L'equip femení aconsegueix una nova victòria
El sènior femení del Manresa RC, que porta invicte aquests tres darrers partits, s'enfrontava a l'Hospitalet diumenge al migdia. Un equip amb el qual han pogut provar la seva millora, ja que en la pretemporada hi van perdre 98-0. L'inici semblava molt igualat per als dos equips, la defensa i l'atac dels dos era força contundent i d'un nivell molt semblant, però un error en l'atac manresà va fer recuperar la pilota a l'Hospitalet que va marcar la seva primera marca. Les manresanes no es van desanimar i van continuar treballant com si no hagués passat res. A diferència d'altres partits, les noies estaven connectades al camp desde el minut 1, i no van deixar indiferents als aficionats arribant a línia de marca abans de la mitja part i situant un 7-7 al marcador.
A la mitja part la motivació va créixer entre les jugadores manresanes i la sortida al camp al segon temps va ser molt més agressiva fent arribar una nova marca que les posava davant en el marcador per 12-7.
A causa d'algunes lesions, les de l'Hospitalet van seguir al camp amb tan sols 13 jugadores, i les manresanes ho aprofitaven fent notar la seva força a la davantera, i sumant una nova marca amb transformació. Tots dos equips van lluitar fins a l'últim alè en un partit on les manresanes van haver de placar de valent i treballar molt en equip. Aquest treball va fer plantar novament l'oval darrere de pals amb un joc per davantera que finalment va obrir el joc a la línia aprofitant la inferioritat numèrica del rival. Així doncs, acabava el partit amb un 24-7 al marcador, que donava la victòria amb bonus a les manresanes.
Per part del Manresa RC jugaren B. Pascual, P. Jorge, L. Ventura, J. Gomez, A. Vima, J. Currius, A. Lang, R. Alegre, O. Marsinyac, J. Perarnau, L. Piguillem, C. Ramos, E. Reverte, E. Pujolar, R. Ibarz, A. Raducan, E. Guisado.
El Rugby Manresa perd contra el Barça B un partit molt disputat (14-27)
L'equip femení es revenja del 98-0 de la pretemporada i venç l'Hospitalet per 24-7
ARA A PORTADA
-
Crida urgent: el Gran Recapte necessita multiplicar per nou el voluntariat al Bages i Moianès Pere Fontanals
-
Manresa Il·lumina, reconeguda amb el segon premi BBVA a la Sostenibilitat Empresarial Pere Fontanals
-
El Cosmògraf 2025 convidarà a explorar el cosmos des de la ciència, l'art i la filosofia Pere Fontanals
-
-
Jutgen un bagenc per violar repetidament la seva fillastra quan tenia entre 6 i 10 anys Pere Fontanals
Publicat el 25 de gener de 2016 a les 19:05
Actualitzat el 25 de gener de 2016 a les 19:09
Et pot interessar
-
Esports
Sant Fruitós de Bages dona el tret de sortida al cicle de marxa nòrdica amb 160 participants
-
Esports
Santpedor estrena un nou espai de joc a la zona de la Serreta
-
Esports
Diego Ocampo: «La continuïtat és la clau per competir»
-
Esports
El Baxi Manresa no té cap opció davant el Bahcesehir (67-81)
-
Esports
El CF Cardona passa ronda a la Copa Catalunya i en deixa fora el CE Manresa (2-0)
-
Esports
El CN Manresa baixa a Tercera Divisió de la Copa Catalana de Clubs
