El corredor sallentí Lluís Ruiz Oller (Minimalist Run) ha aconseguit ocupar la tercera posició en la Trail de Menorca-Camí de Cavalls i acabar-la amb un temps de 20h16'45", un cop superats els 193 quilòmetres de recorregut i els 3.746 metres de desnivell positiu.
La prova, que va donar inici aquest divendres i que va conduir tots els participants a donar la volta sensera a la illa de Menorca, ha estat dominada per Pere Lluís Garau (Altura-Sports), que l'ha comandat en gairebé tot el seu recorregut entrant guanyador amb un temps de 18h42'33". Només en el tram final de la prova, ha estat atrapat per Guillon Antoine (Hoka One One), que ha finalitzat amb el mateix temps que Garau.
Ruiz Oller s'ha incorporat en els darrers mesos a una/dues sessions setmanals de qualitat amb el grup de fons de l'Avinent Manresa per tal de millorar la seva velocitat de creuer en curses d'ultrafons del que es un especialista.
El sallentí Lluís Ruiz fa podi en la Trail de Menorca-Camí de Cavalls
La prova donava la volta a la illa amb un recorregut de 193 quilòmetres i 3.746 metres de desnivell positiu
ARA A PORTADA
Publicat el
19 de maig de 2019 a
les 20:27
Actualitzat el
19 de maig de 2019 a les
20:31
Et pot interessar
-
Esports
Eli Brooks jugarà amb Irlanda les properes finestres FIBA
-
Esports
El Covisa Manresa debutarà a la Copa Catalunya amb baixes i juvenils convocats
-
Esports
La trobada d'escoles de rugbi aplega 200 infants al Congost de Manresa
-
Esports
Golejades de Pirinaica i Gimnàstic en una jornada desigual a Primera Catalana
-
Esports
Bronzes i títol sub23 per a l'Avinent Manresa al Català de Llançaments
-
Esports
El CE Manresa venç el Vilanova Geltrú (1-0) i ja és colíder
