Aquest cap de setmana en disputarà a Koper (Eslovènia) una de les fases de la Copa del Món de gimnàstica artística, on el sanfruitosenc Kevin Traid, de l'Egiba, competirà en els aparells d'anelles i paral·leles representant l'equip estatal. En aquesta Copa del Món es competeix només per aparells, on els 10 millors passen a la final de diumenge.
Kevin Traid ha patit aquest últim any diverses lesions que no l'han deixat entrenar-se amb normalitat, però el seu talent gimnàstic fa que encara estigui present a l'equip estatal. Després d'aquest primer retorn a la competició, Traid competirà amb el seu club Egiba a Oporto (Portugal) del 19 al 21 de maig, al prestigiós internacional Gymsport, amb altres companys del club.
El santfruitosenc Kevin Traid participa a la Copa del Món de gimnàstica artística
Que es disputa aquest cap de setmana a Eslovènia
ARA A PORTADA
Publicat el
11 de maig de 2017 a
les 18:36
Et pot interessar
-
Esports
El CTJ Bages i Moianès suma un or i dos bronzes al Campionat de Catalunya de Kyus
-
Esports
L'Avinent Manresa suma set medalles al Campionat de Catalunya sub18 i sub23
-
Esports
L'Avinent Manresa sub16 es proclama campió de Catalunya de clubs
-
Esports
Gonçalo José Sousa bat el rècord més antic del CAM en els 1.500 metres
-
Esports
Álex Reyes paga la seva clàusula i deixa el Kids&Us Manresa
-
Esports
La selecció catalana convoca Pierre Oriola, Ferran Bassas i Gerard Fernández
