Aquest cap de setmana en disputarà a Koper (Eslovènia) una de les fases de la Copa del Món de gimnàstica artística, on el sanfruitosenc Kevin Traid, de l'Egiba, competirà en els aparells d'anelles i paral·leles representant l'equip estatal. En aquesta Copa del Món es competeix només per aparells, on els 10 millors passen a la final de diumenge.
Kevin Traid ha patit aquest últim any diverses lesions que no l'han deixat entrenar-se amb normalitat, però el seu talent gimnàstic fa que encara estigui present a l'equip estatal. Després d'aquest primer retorn a la competició, Traid competirà amb el seu club Egiba a Oporto (Portugal) del 19 al 21 de maig, al prestigiós internacional Gymsport, amb altres companys del club.
El santfruitosenc Kevin Traid participa a la Copa del Món de gimnàstica artística
Que es disputa aquest cap de setmana a Eslovènia
ARA A PORTADA
-
-
-
Txell Ferré brilla a Funchal amb quatre medalles al Campionat d'Europa de natació artística Pere Fontanals
-
Els pèsols i les tavelles protagonitzen el sopar de primavera de les Temporades Gastronòmiques del Bages a Artés Pere Fontanals
-
Els pagesos de la Catalunya Central celebren una collita de cereal «espectacular», però que pot ser «ruïnosa» pels preus Pere Fontanals
Publicat el 11 de maig de 2017 a les 18:36
Et pot interessar
-
Esports Pintades a Sallent contra Joan Garcia pel seu possible fitxatge pel Barça
-
Esports El Baxi Manresa tanca la temporada amb un sopar de família
-
Esports La FCF fa jugar els minuts de temps afegit del Joanenc - Berga que va ser suspès al final de la pròrroga
-
Esports La Ignasiana tornarà el 20 de setembre amb recorreguts adaptats a tots els nivells
-
Esports Gran actuació de l'Avinent Manresa al Campionat de Catalunya sub18 amb cinc medalles
-
Esports La Pirinaica supera l'eliminatòria i es jugarà l'ascens a la lliga Elit contra el Júpiter (1-0)