El llançador santjoanenc de l'Avinent Manresa Adrián Sedano s'ha proclamat aquest dissabte campió d'Espanya sub18 en martell en el transcurs del Campionat d'Espanya de Llançaments d'Hivern que s'han disputat a Castelló.
A la capital de la Plana, Sedano s'ha penjat la medalla d'or al llançar l'artefacte fins a uns destacats 63,91m (mmp) en el seu tercer intent. La seva sèrie de llançaments ha estat: 62,73m, 62,97m, 63,91m, 59,33m, 62,42 i nul. Sedano ha superant en més de 4 metres al segon classificat.
Així mateix, Irene Mateo ha ocupat una destacada sisena posició en la final femenina de martell sub18 llançant fins a 53,79m (mmp).
El santjoanenc Adrián Sedano, campió d'Espanya sub18 en llançament de martell
Esports
L'esportista de l'Avinent Manresa ha superat en més de 4 metres el llançament del segon classificat
ARA A PORTADA
-
-
Economia Aigües de Manresa i Forum impulsen un projecte d'energies renovables en 108 habitatges públics Pere Fontanals
-
Economia ARaymond concentra a Sallent la seva activitat a l'Estat amb una nova planta de 15 milions d'euros ACN
-
Cultura i Mitjans El Festival Màgic tornarà dissabte a omplir el centre de Manresa d'espectacles i activitats Pere Fontanals
-
Esports El CE Manresa encaixa la primera derrota de la temporada al camp del Tudelano (2-1) Pere Fontanals
Publicat el
02 d’abril de 2022 a
les 22:47
Actualitzat el
02 d’abril de 2022 a les
22:52
Et pot interessar
-
Esports
Guillem Farrés, campió del món d'MX2 de motocròs després de ser segon a Austràlia
-
Esports
Un club de Sant Fruitós participa en el primer gran torneig europeu de pickleball a Barcelona
-
Esports
El CT de Judo Bages i Moianès aconsegueix dos bronzes a la Supercopa d'Espanya júnior de Las Palmas
-
Esports
El Centre de Tecnificació de Judo Bages i Moianès suma sis medalles al Campionat de Catalunya sènior
-
Esports
Manel Deli es proclama campió del món M50 dels 100 quilòmetres en ruta a Galícia
-
Esports
El Covisa Manresa cau a l'últim sospir davant l'Sporting La Nucía en l'estrena de lliga
