El Slowpitch Pitch Drac's Manresa, que competeix al campionat de Catalunya, va obtenir dues victòries com a local, aquest diumenge, en els partits que va disputar contra el CB Gavà.
El primer partit el CB Gavà va sortir molt fort d'inici, però els local varen aconseguir remuntar el matx i deixar un resultat final de 4-3. El segon partit va estar en tot moment comandat pels Drac's i va acabar amb un resultat final de 7-5.
Cal destacar que el jugador local Kevin Padilla va ser anomenat MVP en tots dos partits després d'aconseguir 5 carreres, 3 dobles i un triple.
Amb aquest resultat el Slowpitch Drac's Manresa se situa líder invicte del campionat amb quatre victòries.
El Slowpitch Pitch Drac's Manresa guanya els seus dos partits contra el CB Gavà
Kevin Padilla va ser anomenat MVP en tots dos partits després d'aconseguir 5 carreres, 3 dobles i un triple
ARA A PORTADA
-
-
Del Bloody Mary al coulant: el tomàquet inspira el sopar de temporada d'estiu a Manresa Pere Fontanals
-
La torre mil·lenària de Manresa que no has vist mai (i que pot desaparèixer per sempre) Pere Fontanals
-
-
Gran actuació dels atletes bagencs a la primera jornada del Campionat de Catalunya absolut Pere Fontanals
Publicat el 03 de maig de 2021 a les 17:55
Actualitzat el 03 de maig de 2021 a les 17:58
Et pot interessar
-
Esports Matheus Teixeira, nou reforç per al mur defensiu del CE Manresa
-
Esports Griselda Serret, vuitena a Bergen i segon diploma europeu per a l'Avinent Manresa
-
Esports Lerato Pagés, sisena dels 100 metres tanques a l'Europeu sub23 amb marca destacada a semifinals
-
Esports Moha Ezzarfani renova amb el CE Manresa fins al 2026
-
Esports Txell Ferré acaba en cinquè lloc el preliminar de duet tècnic al Mundial
-
Esports El Baxi Manresa ja coneix les dates i els horaris de l'Eurocup