Aquest cap de setmana, les Comes s'ha convertit per 10è any consecutiu en el bressol de l'enduro al nostre país amb la celebració del desè aniversari de l'EnduRoc.
Prop de 700 inscrits, entre aficionats i professionals, han recorregut el circuit de 40 quilòmetres que Pep Vila i l'equip de Les Comes ha preparat per a aquest cap de setmana. Un terreny molt variat que incloïa pista ràpida, zona de pedres, fang i aigua ha permès a tots els participants gaudir d'unes grans condicions per a la carrera de diumenge.
Josep Garcia venç l'EnduRoc per segona a vegada, després de vèncer també la setena edició de 2016. En les 2 ocasions el pilot Surienc de KTM s'ha fet amb la primera posició de les 2 principals curses del cap de setmana, la Superpole (dissabte) i l'EnduRoc (diumenge). Per tant, és el segon doblet que aconsegueix en només 3 anys.
La victòria ha tingut lloc amb un ampli marge de gairebé 2 minuts respecte Kirian Mirabet, el pilot d'Honda que ha arribat en segona posició. En tercer, quart i cinquè lloc ha estat pels pilots Pau Tomàs (Beta), Bernat Cortés (KTM) i Ramon Quer (Husqvarna).
Josep Garcia tanca una gran temporada amb KTM després de quedar campió d'Espanya fa tot just un mes, i afegeixi aquest títol al seu palmarès, el qual inclou 7 títols de campió d'Espanya i el campionat del món E2 de 2017.
La carrera de la categoria d'Amics, la més multitudinària i on participen més de 300 pilots, ha realitzat per segon any consecutiu un format de sortida innovador que permet combinar l'espectacularitat d'una sortida de gran format amb la màxima seguretat pels pilots. La sortida en format EnduRoc ja va ser un gran èxit quan va ser estrenada el 2018 i enguany ha tingut de nou una gran acollida per tots els participants.
El guanyador d'aquesta categoria ha estat el manresà, Dídac Planas amb una KTM, seguit de Antonio Martínez, Álvaro Gassol, Dani Ollés i Josep Serrat.
Cal destacar la participació del cinc vegades campió del món d'Enduro Ivan Cervantes i de l'ex-campió del món de Superbikes Carles Checa, els quals han quedat en 6a i 12a posició de la categoria júnior/sènior i Amics respectivament.
Tal com marca la tradició de l'EnduRoc, s'han lliurat trofeus als cinc primers classificats de cada categoria i premis en metàl·lic als guardonats de la carrera.
A la zona habilitada pel comerç s'han vist grans i reconegudes marques del sector com KTM, Honda, Beta, Husqvarna, Sherco i altres marques i empreses del món de l'enduro que no s'han volgut perdre la cita de Les Comes.
Amb més de 3.000 assistents, l'EnduRoc 2019 segueix promovent l'interès per aquest esport i es consolida com la gran festa de l'enduro al nostre país.
Tots els resultats a www.enduroc.com.
El surienc Josep Garcia venç amb l'equip KTM la desena edició de l'EnduRoc
Prop de 700 participants i més de 3.000 persones han passat aquest cap de setmana per les Comes
Ara a portada
-
Cultura i Mitjans Les Caramelles de Súria, guardonades en els Premis Josep Anselm Clavé del Cant Coral Redacció
-
Economia Grup Llobet s'alia amb Transgourmet Ibérica per fer més competitives les seves botigues Redacció
-
-
Societat Crida manresana per trobar fotografies relacionades amb la Via de Sant Ignasi i les Escodines Redacció
-
Publicat el 01 de desembre de 2019 a les 20:44
Actualitzat el 01 de desembre de 2019 a les 20:50
Et pot interessar
-
Esports Manresa acollirà dissabte la primera jornada de la Lliga Espanyola d'Atletisme masculina
-
Esports Cameron Hunt és l'MVP de la vint-i-vuitena jornada de l'ACB
-
Esports El Baxi Manresa surt reforçat de la vint-i-vuitena jornada
-
Esports Diego Ocampo: «Vull agrair que els jugadors es juguin la salut per l'equip»