El manresà Joan Lleonart s'ha incorporat a la junta directiva de la Federació Catalana d'Atletisme en qualitat de secretari de l'ens federatiu. El tècnic ha estat ratificat aquest dissabte en l'Assemblea Extraordinaria de la Federació que s'ha celebrat a la sala d'actes de l'edifici docent del Consell Català de l'Esport.
La presidenta de la Federació, la també manresana, Mercè Rosich incorpora Lleonart en el organigrama executiu de la Federació, substituint Judit Ester que per raons personals no ha pogut continuar en el càrrec. Lleonart se sent "il·lusionat de poder aportar i ajudar en el que sigui possible al projecte federatiu que Rosich ha engegat fa quasi sis mesos desde que va agafar la presidència".
L'Assemblea extraordinaria va donar el tret de sortida a una jornada intensa de la família atlètica catalana amb la celebració del 1er Forum de clubs que va reunir representants dels clubs catalans per tractar temes de gran interès tant en l'àmbit tècnic com de gestió.
La Diada de l'Atletisme català es va tancar amb la Festa de reconeixement dels millors atletes catalans del 2021 on també es van lliurar els guardons i diplomes de rècords assolits. El tanquista santfruitosenc Jan Diaz de l'Avinent Manresa va ser proclamat millor atleta català sub18, i la tanquista Marta Escalera, també del club manresà, va ser reconeguda com a millor atleta catalana sub14.
A nivells d'entitats, l'Avinent Manresa va estar reconegut com a Millor club català sub18 del 2021. Va recollir el guardó el directiu de l'entitat Manel Molera.
El tècnic de l'Avinent Manresa Joan Lleonart s'incorpora a la junta de la Federació Catalana d'Atletisme
Substitueix Judit Ester com a secretari després de la seva renúncia per motius personals
ARA A PORTADA
Publicat el
11 de setembre de 2022 a
les 23:16
Actualitzat el
11 de setembre de 2022 a les
23:22
Et pot interessar
-
Esports
L'Egiba afronta tres setmanes clau amb Font i Diallo en competició internacional
-
Esports
Sant Joan acollirà una caminada solidària i inclusiva impulsada per la Fundació Barça
-
Esports
Manresa impulsa una ruta guiada en bicicleta pel patrimoni amb el nou servei urbà
-
Esports
El Bàsquet Manresa convoca un concurs per al nou logo de la seva fundació
-
Esports
Fonollosa impulsa una caminada popular fins a Montserrat el 25 d'abril
-
Esports
Una vintena de treballadores de Mafrica participen en un curs de defensa personal
