El final de la gran manifestació de la Diada va tenir com a sorpresa l'adhesió de Pep Guardiola a la causa independentista. "Des de Nova York aquí en teniu un més" va afirmar l'exentrenador blaugrana exhibint una de les cartolines verdes que pretenien simular un vot afirmatiu en un referèndum d'autodeterminació.
La posició independentista de Guardiola ja ha rebut la primera crítica des de les Espanyes. Alfonso Pérez Muñoz, jugador que va militar al Betis, Madrid i Barça, ha expressat la "decepció total" pel gest del seu excompany. "S'alegrarà dels èxits de la Selecció [espanyola]? Tinc els meus dubtes". "Decepcionants declaracions de Guardiola tenint en compte el què ha significat com a jugador i entrenador pel futbol espanyol" ha afirmat al seu compte de Twitter.
Posteriorment, en declaracions a Radio Marca, ha expressat la seva incomprensió pel fet que el bagenc hagués lluït la samarreta de "la Roja" "si se sent tant català".
ARA A PORTADA
Publicat el
12 de setembre de 2012 a
les 18:44
[vimeo]49316565[/vimeo]
Escull Manresa com la teva font preferida de Google
Et pot interessar
-
Esports
El Kids&Us Manresa repetirà presència a l'Eurocup
-
Esports
El Kids&Us Manresa oficialitza la marxa de Gustav Knudsen
-
Esports
Matheus Teixeira continuarà al CE Manresa fins al 2027
-
Esports
Max Gaspà abandona el Kids&Us Manresa
-
Esports
El Kids&Us Manresa incorpora Pablo Tamba
-
Esports
Carlos Portero renova amb el CE Manresa fins al 2027
