El final de la gran manifestació de la Diada va tenir com a sorpresa l'adhesió de Pep Guardiola a la causa independentista. "Des de Nova York aquí en teniu un més" va afirmar l'exentrenador blaugrana exhibint una de les cartolines verdes que pretenien simular un vot afirmatiu en un referèndum d'autodeterminació.
La posició independentista de Guardiola ja ha rebut la primera crítica des de les Espanyes. Alfonso Pérez Muñoz, jugador que va militar al Betis, Madrid i Barça, ha expressat la "decepció total" pel gest del seu excompany. "S'alegrarà dels èxits de la Selecció [espanyola]? Tinc els meus dubtes". "Decepcionants declaracions de Guardiola tenint en compte el què ha significat com a jugador i entrenador pel futbol espanyol" ha afirmat al seu compte de Twitter.
Posteriorment, en declaracions a Radio Marca, ha expressat la seva incomprensió pel fet que el bagenc hagués lluït la samarreta de "la Roja" "si se sent tant català".
ARA A PORTADA
Publicat el
12 de setembre de 2012 a
les 18:44
[vimeo]49316565[/vimeo]
Et pot interessar
-
Esports
Manresa impulsa una ruta guiada en bicicleta pel patrimoni amb el nou servei urbà
-
Esports
El Bàsquet Manresa convoca un concurs per al nou logo de la seva fundació
-
Esports
Fonollosa impulsa una caminada popular fins a Montserrat el 25 d'abril
-
Esports
Una vintena de treballadores de Mafrica participen en un curs de defensa personal
-
Esports
Sis medalles per al judo de casa a la Copa Catalana cadet
-
Esports
El Rugby Manresa tanca la lliga amb pallissa i jugarà les semifinals a casa
