Elias Valtonen acabarà la temporada cedit en un equip de la Primera Divisió alemanya, el Rostock Seawolves. L'aler finlandès busca recuperar protagonisme a la lliga alemanya. A Rostock, Valtonen coincidirà amb Derrick Alston júnior.
Valtonen va ser el primer fitxatge del Baxi Manresa de la temporada 2021-22. S'anunciava la seva arribada el 28 de maig del 2021. La temporada passada va disputar 51 partits entre Lliga Endesa i Basketball Champions League. Aquesta temporada n'ha disputat 8 amb una mitjana de 13 minuts, 3 punts i 1,5 rebots.
Elias Valtonen se'n va cedit al Rostock Seawolves alemany
El finlandès acabarà aquesta temporada lluny del Nou Congost
ARA A PORTADA
-
Pep Guardiola confessa a Manresa el seu passat ocult: «De petit jugava més a bàsquet que a futbol» Pere Fontanals
-
La macroenquesta pel dret a l'habitatge i els salaris manté un degoteig constant a Manresa Pere Fontanals
-
-
-
«Ja hem esperat prou»: entitats i veïns bloquegen la C-55 a Manresa per exigir el desdoblament definitiu Pere Fontanals
Publicat el
05 de desembre de 2022 a
les 16:51
Actualitzat el
05 de desembre de 2022 a les
17:09
Et pot interessar
-
Esports
Ian Herrerías torna al Covisa Manresa
-
Esports
El CN Manresa suma dues victòries i un top-10 a la XXVI Triatló de Vilanova
-
Esports
El manresà Guillem Bardina, convocat amb la selecció espanyola M20 de rugbi
-
Esports
El Club de Tir amb Arc Zen del Bages tanca unes setmanes d'intensa activitat
-
Esports
Gustav Knudsen deixa el Kids&Us Manresa i marxa a San Francisco
-
Esports
Nicolás Olmedo continuarà al Manresa fins al 2027 després de renovar contracte
