Elias Valtonen acabarà la temporada cedit en un equip de la Primera Divisió alemanya, el Rostock Seawolves. L'aler finlandès busca recuperar protagonisme a la lliga alemanya. A Rostock, Valtonen coincidirà amb Derrick Alston júnior.
Valtonen va ser el primer fitxatge del Baxi Manresa de la temporada 2021-22. S'anunciava la seva arribada el 28 de maig del 2021. La temporada passada va disputar 51 partits entre Lliga Endesa i Basketball Champions League. Aquesta temporada n'ha disputat 8 amb una mitjana de 13 minuts, 3 punts i 1,5 rebots.
Elias Valtonen se'n va cedit al Rostock Seawolves alemany
El finlandès acabarà aquesta temporada lluny del Nou Congost
ARA A PORTADA
Publicat el
05 de desembre de 2022 a
les 16:51
Actualitzat el
05 de desembre de 2022 a les
17:09
Et pot interessar
-
Esports
El manresà Oriol Marsinyach jugarà el Mundial sub20 de rugbi amb la selecció espanyola
-
Esports
El Cruyff Court Pep Guardiola s'estrena amb un torneig inclusiu d'esport adaptat
-
Esports
El CTJ Bages i Moianès suma un or i dos bronzes al Campionat de Catalunya de Kyus
-
Esports
L'Avinent Manresa suma set medalles al Campionat de Catalunya sub18 i sub23
-
Esports
L'Avinent Manresa sub16 es proclama campió de Catalunya de clubs
-
Esports
Gonçalo José Sousa bat el rècord més antic del CAM en els 1.500 metres
