El Manresa FS ha perdut aquest dissabte contra el líder Calvià Palma Futsal per 2-7, un marcador molt ampli pel que s'ha viscut a la pista, amb una actuació molt discutida per part dels locals.
L'arbitratge ha perjudicat en tot moment el desenvolupament del partit a l'equip manresà fins al punt que a la segona part amb empat a un gol, varen tenir tres decisions consecutives en menys d'un minut que van deixar el partit clarament encarat a favor dels visitants.
Abans, però, al primer temps, ja varen assenyalar una única falta als balears per cinc als del Pujolet. Aquest desequilibri no es reflectia en el marcador del final del primer temps amb empat a un gol, amb gol de Santa i l'empat visitant en una errada clamorosa del sistema defensiu manresà.
Després d'un primer període equilibrat, als inicis de la represa va arribar el protagonisme arbitral aragonès. Primer, anul·len incomprensiblement un segon gol manresà. En l'acció immediatament posterior, atorguen el segon gol visitant quan no era clar que la pilota hagués sobrepassat la ratlla de gol. I si amb això no n'hi havia prou, van deixar el Manresa FS amb un jugador menys per una expulsió exageradament rigorosa del porter Aleix per una suposada protesta.
Amb aquestes tres accions senyalitzades pels àrbitres amb poc marge de temps, el partit va quedar encarat a favor dels balears ja que d'un 2-1, es passava a un 1-2 i seguidament al 1-3 a favor dels visitants, que quedaven a la pista en superioritat per l'expulsió.
A la sortida d'un corner, el Calvià va aconseguir l'1-4 i a set minuts per al final, el Manresa FS amb el joc de porter jugador redueix diferències. La continuïtat d'aquest sistema no li ha donat fruits, ja que en dues errades consecutives en la transició atacant, els visitants a porta buida fan el cinquè i es sisè a quatre minuts per al final amb un setè gol final amb el temps acomplert.
Fitxa tècnica
Manresa: Aleix, Asis, Josan, Éric i Noguera. Santa, Nil, Gerard, Pep Costa, Manu i Adil
Calvià Palma Futsal: Yusi, Matin, Eusema, Nico Rosa i Luis de Juan. Carlos, Adri, Cristian, Marcos, Sergi, Gordillo, Nicolau, Marc, Manolo i Rafa.
Arbitres: Sierra Jiménez i Lázaro Angulo (Comitè Aragonès)
Gols: 1-0 Santa m5, 1-1 Nicolau m15, 1-2 Gordillo m24, 1-3 Gordillo m26, 1-4 Gordillo m27, 2-4 Asis m33, 2-5 Sergi m34, 2-6 Nico Rosa m36, 2-7 Luis de Juan m40.
- Resultats i classificació
Els àrbitres perjudiquen clarament el Manresa FS en el matx contra el líder Calvià Palma (2-7)
Tres decisions molt discutibles en menys d'un minut trenquen el partit a favor dels visitants
ARA A PORTADA
-
La CGT acusa CCOO i UGT de «parasitar» la lluita educativa amb el seu «servilisme» al Govern Pere Fontanals
-
-
La jornada de protesta docent provoca una desena de talls de trànsit al Bages i el Moianès Pere Fontanals
-
Guerra oberta a les autoescoles: una demanda del Bages fa tremolar la cúpula de Barcelona Pere Fontanals
-
Publicat el
01 de maig de 2021 a
les 19:28
Actualitzat el
01 de maig de 2021 a les
19:34
Et pot interessar
-
Esports
Els partits del Baxi Manresa contra Bilbao i Burgos canvien l'horari
-
Esports
Laia Font es classifica per a dues finals a la Copa del Món de gimnàstica d'Antàlia
-
Esports
La Transéquia arriba als 4.000 inscrits i tanca gairebé totes les places
-
Esports
Un llibre repassa el segle d'història de la Penya Ciclista Bonavista de Manresa
-
Esports
L'aventura europea del Baxi Manresa acaba a Ankara (98-81)
-
Esports
El CN Manresa Fibracat s'imposa al combinat gironí i fa un pas més cap al tercer lloc
