El que han fet els jugadors i tècnics del Cd'E Manresa aconseguint aquest diumenge l'ascens a Tercera Divisió després d'onze infructuosos anys en categories inferiors "té molt mèrit", segons ha assegurat el periodista esportiu de l'Hora L de Ràdio Manresa, Carles Jódar, que ha explicat que els jugadors del primer equip "patien endarreriments de cinc mesos en el cobrament de les nòmines".
A més a més, la situació del club encara té més complicacions ja que el president de l'entitat, José Luís Correa, pràcticament no se l'ha vist des de febrer, i la gestió del dia a dia la porten altres membres de la junta com poden. De fet, aquest diumenge tampoc no era a l'estadi per seguir les evolucions de l'equip per aconseguir l'ascens a Tercera Divisió.
Segons el propi Jódar, José Luís Correa "no seguirà a la presidència", segons ha pogut entendre de converses amb altres càrrecs del club, que també li han assegurat que han començat a cobrir els deutes que tenen amb els jugadors.
En el programa, el periodista ha posat en valor l'ascens aconseguit "ja que aquesta ha estat una temporada molt dura per al club", amb molts canvis de jugadors i amb el canvi d'entrenador a mitja temporada.
Els artífexs de l'ascens del Cd'E Manresa a Tercera Divisió porten 5 mesos sense cobrar
Esports
Segons ha assegurat Carles Jódar a l'"Hora L" de Ràdio Manresa, José Luís Correa "no seguirà a la presidència" del club
ARA A PORTADA
-
Societat Més de 29.000 alumnes del Bages i el Moianès tornaran dimarts a les aules en un inici amb vaga Pere Fontanals
-
Societat Els sindicats d'educació acusen direccions de la Catalunya Central d'anul·lar acords de claustre Pere Fontanals
-
Societat L'Assemblea Educativa del Bages crida a la vaga: «Sense recursos no es pot començar amb normalitat» Pere Fontanals
-
Societat Manresa destina més de 321.000 euros aquest estiu a millorar les escoles públiques Pere Fontanals
-
Societat «Qui instrumentalitza la mort de Vilajosana per sembrar odi no vol solucions, vol incendiar Manresa» Pere Fontanals
Publicat el
10 de juny de 2019 a
les 16:30
Actualitzat el
10 de juny de 2019 a les
19:29
Et pot interessar
-
Esports
Navàs renovarà instal·lacions esportives amb una inversió global de 215.000 euros
-
Esports
Els Kids&Us Manresa encaixa la primera derrota de la pretemporada (99-103)
-
Esports
El CE Manresa s'estrena a Segona RFEF amb una golejada a Arnedo (1-4)
-
Esports
El Covisa Manresa cau a Ripollet a l'últim segon després d'un bon partit
-
Esports
El CE Manresa estrena la lliga de Segona RFEF aquest diumenge al camp de l'Arnedo
-
Esports
El Covisa Manresa visita el Ripollet en el seu tercer test de pretemporada
