Els atletes de l'Avinent Manresa han aconseguit quatre medalles en el Campionat de Catalunya sub18 en pista coberta que s'ha disputat aquest diumenge a Sabadell.
Biel Cirujeda en els 200 metres llisos amb 22"08, i Martí Rodríguez en la final de llargada amb un millor salt de 6,46 metres s'han proclamat subcampions de Catalunya. Per la seva part, Jenay Hernández en la final de triple amb un salt d'11,23 metres, i, de nou Biel Cirujeda en els 60 metres llisos amb 7"10, s'han penjat el bronxe.
A més, tres atletes més van aconseguir posició de finalista. Mar Santanach ha estat quarta en pes amb un llançament de 10,85 metres; Queralt Vallbona, quarta en la final de 400 metres llisos amb 59"40, i Joan Homs, també quart en triple amb 12,58 metres.
Avinent Manresa ha ocupat la cinquena posició en la classificació de clubs comptant posicions de medallistes i finalistes.
Els atletes de l'Avinent Manresa aconsegueixen quatre medalles al Campionat de Catalunya sub18
Esports
Els medallistes han estat Biel Cirujeda per partida doble, Martí Rodríguez i Jenay Hernández
ARA A PORTADA
-
Successos Nou detinguts per un assalt violent a un domicili de Manresa com a revenja per una baralla Pere Fontanals
-
Successos Detingut després d'entrar en calçotets a increpar els clients del Lidl de Manresa Pere Fontanals
-
Successos Dos detinguts en una baralla multitudinària que ha desbordat la policia a Sant Joan de Vilatorrada Pere Fontanals
-
-
Política La PAHC Bages irromp a la Universitat Catalana d'Estiu a Manresa per reivindicar el Bloc 8 Pere Fontanals
Publicat el
26 de febrer de 2023 a
les 21:09
Et pot interessar
-
Esports
Ferran Bassas renova amb el Kids&Us Manresa fins el 2028
-
Esports
Ivan Tébar fitxa pel CE Manresa i Víctor Matovu deixa el club
-
Esports
Èric Vila és el cinquè reforç del Kids&Us Manresa
-
Esports
David Terrats fa el salt al primer equip del Covisa Manresa
-
Esports
L'Egiba busca a Pamplona el títol de la Lliga Iberdrola com a gran favorita
-
Esports
Sant Fruitós invertirà 405.000 euros per climatitzar i modernitzar el Pavelló Municipal
