Els atletes de l'Avinent Manresa han aconseguit aquest cap de setmana tres medalles i quatre posicions de finalista al Campionat d'Espanya sub18 que s'ha disptat a antequera.
La sallentina Marta Riera es va proclamar dissabte subcampiona estatal en 60 metres tanques amb un registre de 8"57 (mmp). En la mateixa final, Judith Devers va estar vuitena amb 8"80 (mmp).
El velocista Josep Maria Llanas es va penjar la medalla de bronze la final dels 60 metres llisos amb un temps de 7"07. En rondes i en semifinals s'havia imposat en les seves proves, amb 7"12 i 7"06, respectivament.
El saltador Èric Molina ha estat bronze aquest diumenge en la final del concurs de llargada al saltar en el seu primer intent 6,63 metres (mmp). El seu millor segon salt, que ha estat de 6,55 metres li ha otorgat el bronze, en una final molt disputada.
Bethelhem Manzano ha estat quarta en la final dels 1.500 metres llisos amb un temps de 4'50"88. En les semifinals s'havia imposat en la seva amb 4'58"13.
Laia Solà ha ocupat la sisena posició en la final dels 60 metres llisos amb 7"79. En rondes i en semifinals, s'havia imposat en les seves, amb 7"68 (mmp) i 7"76, respectivament.
Montserrat Montañes va ocupar la setena posició en la final del concurs de pes al llançar la bola fins 12,93 metres.
Anna Cabrera ha estat desena en la pentatló sumant un total de 3230 punts. Prova a prova, la seva actuació ha estat: 9"23 (60 tanques), 1,48m (altura), 11,40m (pes), 5,12m (llargada), 2'41"44 (800mll).
Meritxell Tarragó ha estat catorzena en els 400 metres llisos marcant en semifinals 59"89. Júlia Dalmau va estar en les semifinals dels 1.500 metres, entrant la 26a amb 5'20"98.
Els atletes de l'Avinent Manresa aconsegueixen tres medalles als Estatals sub18
Ara a portada
-
Cultura i Mitjans Les Caramelles de Súria, guardonades en els Premis Josep Anselm Clavé del Cant Coral Redacció
-
Economia Grup Llobet s'alia amb Transgourmet Ibérica per fer més competitives les seves botigues Redacció
-
-
Societat Crida manresana per trobar fotografies relacionades amb la Via de Sant Ignasi i les Escodines Redacció
-
Publicat el 11 de març de 2018 a les 20:01
Et pot interessar
-
Esports Manresa acollirà dissabte la primera jornada de la Lliga Espanyola d'Atletisme masculina
-
Esports Cameron Hunt és l'MVP de la vint-i-vuitena jornada de l'ACB
-
Esports El Baxi Manresa surt reforçat de la vint-i-vuitena jornada
-
Esports Diego Ocampo: «Vull agrair que els jugadors es juguin la salut per l'equip»