Punt a punt els sallentins van sumant. A priori no es podria dir que és un resultat negatiu sumar fora de casa i més venint d'on ve el CN Sallent, però la sensació davant el CD Granollers és la contraria. Els sallentins van anar per davant quasi tot el partit i no van saber posar terra pel mig quan es van tenir oportunitats per fer-ho. A l'últim quart els vallesans fins i tot es van posar per davant i només el gol de Cabrera a 3 segons del final va evitar la derrota sallentina. La nota positiva és que l'equip no es va precipitar com el passat cap de setmana contra el Poble Nou, i perdent 8-7 va saber tancar la defensa, forçar recuperacions i jugades d'un de més fins aconseguir l'empat a més de tornar als bons guarismes en defensa, 8 gols.
Els sallentins van sortir dominant el partit. Ben aviat Holgado feia el primer i Estany donava la primera renda de dos amunt en jugada de superioritat, retallada ben aviat. Pelegrín posava novament diferència de dos en una altra superioritat palmejant a 2 metres una bona combinació sallentina, i nova retallada local quasi immediata per arribar 2-3 al final del quart.
Inici de segon quart on els sallentins deixen veure que els problemes en jugades d'un de més comencen a quedar enrere. Ramos torna la diferencia de dos amb un tres de tres en superioritats fins al moment. Patró canviat del primer quart amb igual resultat, retallades dels locals i resposta quasi immediata sallentina fent oscil·lar el marcador amb diferències d'un i dos gols sempre favorables als sallentins, que feien el 3-5 amb una entrada a 2 metres ben vista, i el 4-6 en un llançament exterior executats tot dos per Noguera. Tot i així, els sallentins deixaven escapar nombroses ocasions per eixamplar la diferència concedint massa facilitats als locals quan el seu domini a l'aigua va ser notori durant aquest quart, arribant al final amb 5-6.
L'intercanvi de banquetes no va caure bé als sallentins que van perdre una mica el nord i no trobaven el camí per tornar a fer mal als locals. Pèrdues de pilota i interpretació dolenta de les opcions en atac van fer que els locals, tot i no estar gaire millor, arribessin a empatar el partit al final de quart.
Tornava l'hora de la veritat on tot suma per marcar la diferencia entre guanyar o perdre. Holgado anota i posa als sallentins per davant, inferioritat sallentina i resposta immediata dels locals. Els sallentins tornen a pecar de precipitació i no saben trobar les millor opcions fent alguns llançaments massa complicats i donant la iniciativa als locals que aconseguien per primera vegada posar-se per davant al marcador a falta de 3 minuts. Es succeeixen els atacs i els sallentins continuen errant, però es mostren a la vegada ferms i agressius en defensa, forçant varies recuperacions que no s'aprofiten. S'arriba a l'última jugada en superioritat on els sallentins mouen fins al final, agafant la responsabilitat el veterà Cabrera que empatava el partit en un llançament a 3 segons del final.
Arbitratge de Ll. Saura i X. Paredes que van xiular 12 exclusions als locals per només 6 als sallentins, notori el canvi que trenca radicalment la dinàmica de temporada.
Parcials: 2-3, 3-3, 1-0, 2-2.
C.N. Granollers: A.Rodríguez, D.López, G.Abella, R.López (2), J.Saez (1), C.Fernández (1), J.Gimeno (1), R.Aribau (1), E.Asensio (1), D.Troyano, T.López, G.Costafreda (1).
C.N. Sallent: JX Pallarès, M.Manrique, D.Holgado (2), S.Cabrera (1), X.Ramos (1), A.Estany (1), X.Pelegrín (1), G.Tutusaus, A.Montalà, A.Noguera (2), A.Holgado, R.Boixader.
ARA A PORTADA
-
-
Successos La revisió de les mesures cautelars pel crim de Carles Vilajosana ja té data Pere Fontanals
-
Esports El CE Manresa encaixa la primera derrota de la temporada al camp del Tudelano (2-1) Pere Fontanals
-
Societat Territori destina 1,6 milions a estabilitzar talussos a les carreteres d'accés a Montserrat Pere Fontanals
-
Esports Manel Deli es proclama campió del món M50 dels 100 quilòmetres en ruta a Galícia Pere Fontanals
Publicat el
05 de març de 2017 a
les 23:26
Et pot interessar
-
Esports
El Covisa Manresa cau a l'últim sospir davant l'Sporting La Nucía en l'estrena de lliga
-
Esports
La Pirinaica arrenca la Primera Catalana amb una contundent victòria a Alpicat (0-3)
-
Esports
El Manresa CBF jugarà la final de la Lliga Catalana de LF2 després de superar el Segle XXI
-
Esports
El Kids&Us Manresa acaba amb derrota la pretemporada (86-85)
-
Esports
El CE Manresa buscarà a Navarra la tercera victòria consecutiva
-
Esports
El Covisa Manresa obre la lliga davant l'Sporting La Nucía en una Segona B marcada per la igualtat
