Els dotze rebots capturats a Saragossa situen Xavi Rey dins «Los Más» de la jornada
El pivot de l'ICL Manresa va ser el màxim rebotejador de la dissetena jornada
ARA A PORTADA
Publicat el
17 de gener de 2017 a
les 18:56
Actualitzat el
17 de gener de 2017 a les
19:01
La lliga Endesa pública cada setmana un quintet amb els millors jugadors de diversos factors estadístics. El nou pivot de l'ICL Manresa Xavi Rey hi és present gràcies als dotze rebots que va capturar a la pista del Tecnyconta Saragossa. Va ser qui més en va capturar en la dissetena jornada de competició. L'acompanyen George Shermadini, que fa doblet en punts (22) i valoració (33), el seu company al Morabanc Andorra Andrew Albicy, que va repartir nou assistències, i el pivot del València Bàsket Luke Sikma, protagonista de quatre pilotes robades.
És la segona vegada que un jugador de l'ICL Manresa obté una distinció similar. A la sisena jornada, Joe Trapani també en va formar part després de capturar deu rebots contra el Divina Joventut.
Escull Manresa com la teva font preferida de Google
És la segona vegada que un jugador de l'ICL Manresa obté una distinció similar. A la sisena jornada, Joe Trapani també en va formar part després de capturar deu rebots contra el Divina Joventut.
Et pot interessar
-
Esports
El CTJ Bages i Moianès suma un or i dos bronzes al Campionat de Catalunya de Kyus
-
Esports
L'Avinent Manresa suma set medalles al Campionat de Catalunya sub18 i sub23
-
Esports
L'Avinent Manresa sub16 es proclama campió de Catalunya de clubs
-
Esports
Gonçalo José Sousa bat el rècord més antic del CAM en els 1.500 metres
-
Esports
Álex Reyes paga la seva clàusula i deixa el Kids&Us Manresa
-
Esports
La selecció catalana convoca Pierre Oriola, Ferran Bassas i Gerard Fernández
