Els dotze rebots capturats a Saragossa situen Xavi Rey dins «Los Más» de la jornada
Esports
El pivot de l'ICL Manresa va ser el màxim rebotejador de la dissetena jornada
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Manresa reivindica la llengua i la convivència en una Diada marcada pel record de Carles Vilajosana Pere Fontanals
-
Política Víctor Alexandre carrega contra el 155 i reivindica la independència a la Marxa de Torxes de Manresa Pere Fontanals
-
-
Successos La desgràcia ja va colpejar Carles Vilajosana tres setmanes abans del seu homicidi Pere Fontanals
-
Successos «Tots tres ens vam quedar glaçats davant la ganivetada d'Otman, no sabíem què fer» Pere Fontanals
Publicat el
17 de gener de 2017 a
les 18:56
Actualitzat el
17 de gener de 2017 a les
19:01
La lliga Endesa pública cada setmana un quintet amb els millors jugadors de diversos factors estadístics. El nou pivot de l'ICL Manresa Xavi Rey hi és present gràcies als dotze rebots que va capturar a la pista del Tecnyconta Saragossa. Va ser qui més en va capturar en la dissetena jornada de competició. L'acompanyen George Shermadini, que fa doblet en punts (22) i valoració (33), el seu company al Morabanc Andorra Andrew Albicy, que va repartir nou assistències, i el pivot del València Bàsket Luke Sikma, protagonista de quatre pilotes robades.
És la segona vegada que un jugador de l'ICL Manresa obté una distinció similar. A la sisena jornada, Joe Trapani també en va formar part després de capturar deu rebots contra el Divina Joventut.
Escull Manresa com la teva font preferida de Google
És la segona vegada que un jugador de l'ICL Manresa obté una distinció similar. A la sisena jornada, Joe Trapani també en va formar part després de capturar deu rebots contra el Divina Joventut.
Et pot interessar
-
Esports
El CE Manresa s'estrena al Congost després de la golejada a Arnedo
-
Esports
El Kids&Us Manresa es juga el pas a la final davant el Barça
-
Esports
Sant Fruitós de Bages acollirà una nova edició de la Copa Bages de bàsquet
-
Esports
El Covisa Manresa tancarà la pretemporada amb un quadrangular al Pujolet
-
Esports
Tres medalles de bronze per al judo del Bages i el Moianès a la Supercopa d'Espanya
-
Esports
Esport7 batejarà les 12 Hores de Jujitsu amb el nom de Carles Vilajosana
