El camp de futbol del Congost s'ha omplert de rugby, novament, aquest diumenge. Tant dins del terreny de joc com a la graderia es va poder viure la primera presa de contacte de la temporada 2016-2017 del Manresa RC.
A primera hora de la tarda i sota una calor infernal, la categoria Sub16-Sub18 s'enfrontava a un VPC Andorra, amb mes experiència que els locals, en un partit a rugby7. Tot i la derrota, els joves del club plantaven cara a l'adversari en un partit molt dur i alhora didàctic.
Tot seguit, el sènior masculí s'enfrontava al VPC Andorra amb la força de començar la nova temporada. Els manresans, que ja s'havien enfrontat altres vegades als andorrans, acabaven la primera part amb el marcador a favor. Tot i així, els andorrans van girar el marcador a la segona part i es van fer amb la victòria del partit.
Per acabar la jornada, el sènior femení disputava un partit a rugby7 contra les Carboneres de Terrassa. Un bon partit de pretemporada per agafar forma física. Tot i la poca experiència de les manresanes en aquesta modalitat de rugby en el que només hi ha 7 jugadors al camp, van aconseguir arribar a línia de marca en algunes ocasions.
ARA A PORTADA
-
-
Terra «Pedres com monedes de dos euros»: les tempestes descarreguen amb força a Catalunya Neus Climent
-
Cultura i Mitjans El Camí Vell de Rajadell i el Pla de la Mina acolliran el festival Microscopies Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Manresa estrenarà dissabte una geganta dedicada a les treballadores de la vaga de la Fàbrica Nova Pere Fontanals
-
Economia CGT Sallent i ASB fan piquets als escorxadors del Bages per denunciar els ERTO Pere Fontanals
Publicat el
05 de setembre de 2016 a
les 17:44
Et pot interessar
-
Esports
El CE Manresa cau per 3-1 davant el Sant Andreu en un nou partit de pretemporada
-
Esports
El Kids&Us Manresa ja té definida la pretemporada 2026-27
-
Esports
Sant Fruitós recupera les activitats físiques per a la gent gran amb l'inici del curs
-
Esports
Els germans Sanllehí de Santpedor tanquen l'estiu de trial amb dos podis mundials
-
Esports
El CE Manresa s'emporta el Trofeu Vila de Gràcia després d'una tanda de penals agònica
-
Esports
Laia Font acaba 12a individual a l'Europeu i Espanya es classifica per a la final per equips
