L'atleta de l'Avinent Manresa Adrià Sedano es va proclamar aquest cap de setmana campió d'Espanya sub16 en llançament de martell en el campionat e llançaments d'hivern que es va disputar a Castelló. Sedano va imposar-se amb un registre de 53,10 metres, per davant de l'atleta madrileny Andrés Ibáñez (CD Tajamar) que va estar segon amb 53,06 metres, i d'Eloi Jané (CA Canaletes), que va ser tercer amb 49,36 metres.
Per la seva part, Montserrat Montañés va assolir dues posicions de finalista al quedar quarta en martell sub20 amb 51,12 metres, i cinquena en disc amb 36,54 metres. En el mateix campionat, el joanenc David Martín (FC Barcelona) es va proclamar campió estatal sub20 en martell amb 67,10 metres.
Tant David Martín com Adrià Sedano van entrar en l'atletisme gràcies al programa de promoció de l'atletisme de Club Atlètic Manresa, que va captar-los com a talents per aquest esport, i ambdós dissabte es van proclamar campions d'Espanya.
Aquesta és una de les demostracions més evidents que el programa ideat per l'entitat manresana, que ja te una trajectòria de tretze exercicis, és un èxit evidenciat amb aquests dos titols estatals de dos joves que van sortir de l'IES Quercus de Sant Joan de Vilatorrada.
ARA A PORTADA
-
Successos Manresa eixamplarà la Guàrdia Urbana fins a 120 agents i espera 15 interins immediats Pere Fontanals
-
-
Cultura i Mitjans Tocats de Lletra celebra vint anys amb 51 propostes poètiques en 38 espais de Manresa Pere Fontanals
-
Política Junts reclama una auditoria externa i independent de la despesa social de Manresa Pere Fontanals
-
Publicat el
25 de febrer de 2019 a
les 20:25
Actualitzat el
25 de febrer de 2019 a les
22:23
Et pot interessar
-
Esports
El CN Manresa cau per la mínima davant l'Alcorcón amb dos gols en l'últim minut (11-12)
-
Esports
El CE Manresa domina però no passa de l'empat sense gols davant l'Osasuna B (0-0)
-
Esports
El Covisa Manresa guanya a Cocentania i es col·loca a la part alta de Segona B (5-7)
-
Esports
El Pavelló de 1989 i el de 2027: així es diran els dos pavellons esportius de Sant Fruitós
-
Esports
Manresa canviarà el bàsquet per la gimnàstica rítmica amb 200 esportistes al Nou Congost
-
Esports
Covisa Manresa i Ye Faky, amb un balanç idèntic, es mesuraran dissabte a Cocentaina
