Els integrants dels equips del CF Font dels Capellans i de l'entitat Diapo s'han entrenat aquest dijous a la plaça Sant Domènec de Manresa per continuar reivindicant la inclusió de la gespa artificial del camp de les Cots en els pressupostos municipals que actualment s'estan debatent al govern de Manresa.
Aquesta és la segona vegada que club i entitat fan un entrenament en una plaça de Manresa després que el mes de setembre ho fessin a la plaça Major. El president de l'Associació de Veïns de la Font dels Capellans, Said Ghoula, ha avisat que ho aniran fent cada mes en una plaça diferent de la ciutat per fer sentir la seva reivindicació entre la població.
[noticia]105937[/noticia]
Els joves futbolistes de la Font s'entrenen a Sant Domènec per reclamar la gespa de les Cots
El CF Font dels Capellans i l'entitat Diapo faran entrenaments mensuals a les places de Manresa per reivindicar-se
ARA A PORTADA
-
-
-
Txell Ferré brilla a Funchal amb quatre medalles al Campionat d'Europa de natació artística Pere Fontanals
-
Els pèsols i les tavelles protagonitzen el sopar de primavera de les Temporades Gastronòmiques del Bages a Artés Pere Fontanals
-
Els pagesos de la Catalunya Central celebren una collita de cereal «espectacular», però que pot ser «ruïnosa» pels preus Pere Fontanals

- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el 27 d’octubre de 2022 a les 21:44
Actualitzat el 27 d’octubre de 2022 a les 21:48
Et pot interessar
-
Esports Pintades a Sallent contra Joan Garcia pel seu possible fitxatge pel Barça
-
Esports El Baxi Manresa tanca la temporada amb un sopar de família
-
Esports La FCF fa jugar els minuts de temps afegit del Joanenc - Berga que va ser suspès al final de la pròrroga
-
Esports La Ignasiana tornarà el 20 de setembre amb recorreguts adaptats a tots els nivells
-
Esports Gran actuació de l'Avinent Manresa al Campionat de Catalunya sub18 amb cinc medalles
-
Esports La Pirinaica supera l'eliminatòria i es jugarà l'ascens a la lliga Elit contra el Júpiter (1-0)