Aquest dilluns –i fins dijous– els jugadors de l'Assignia Manresa passen les segones revisions mèdiques de la temporada, on se'ls practica la prova d'esforç i se'ls mesura la massa muscular i els greixos
L'Assignia Manresa aprofitarà aquesta setmana prèvia a la Copa per realitzar les segones revisions mèdiques de la temporada. Pierre Oriola ha estat el primer en passar-la, a les 10.00h, al CIMETIR de Manresa. Aquestes revisions inclouen un electrocardiograma, una prova d'esforç i diferents controls per mesurar la massa muscular dels jugadors i el percentatge de greixos.
Dilluns s'han les proves Oriola, Majstorovic i Lewis. Dimarts arriba el torn de San Miguel, Montañez i Grimau i dijous passaran pel CIMETIR Dani López, Uros Slokar i Àlex Llorca, que aquesta tarda es farà una ressonància magnètica per esbrinar l'abast de la lesió que es va fer a l'espatlla dreta, durant el partit de dissabte a Valladolid.
Els jugadors de l'Assignia passen noves revisions mèdiques
Aquestes seran les segones revisions de la temporada
ARA A PORTADA
Publicat el 07 de febrer de 2011 a les 19:03
Et pot interessar
-
Esports
Covisa Manresa visita Industrias Santa Coloma B buscant acostar-se a la permanència
-
Esports
El CE Manresa es conjura per tornar a guanyar a casa tres mesos després
-
Esports
El Bàsquet Manresa va tancar el curs passat amb 282.000 euros de dèficit
-
Esports
Castellbell i el Vilar renova l'skatepark de la Bauma per garantir una pràctica segura
-
Esports
Diego Ocampo: «Hem fet un salt de caràcter important»
-
Esports
El Baxi Manresa regala una gran nit europea a la seva gent (99-82)
