L'equip de Veterans de la secció d'esquaix del Nat's Sport de Sant Fruitós de Bages és el nou Campió de Catalunya de la Lliga Nacional que organitza la Federació Catalana. En la lliga regular va aconseguir classificar-se pels play-off al títol a l'última jornada després d'haver fet una temporada molt irregular de resultats tot i que amb una millora en les últimes jornades que feien respirar optimisme.
Els play-off s'han celebrat a les instal·lacions del complex esportiu Tipi Park de Santa Cristina d'Aro aquest dissabte, dia 4 de juny. Al matí, en semifinals, els bagencs es van trobar amb l'equip B de SAF UAB de Cerdanyola del Vallés. En el primer partit derrota contundent de Jordi Hernàndez per 0-3 davant Jesús Castan, cosa que posava les coses difícils pels jugadors de Nat's. La victòria de David Llibre per 3-0 contra David Luna va igualar l'eliminatòria. Llibre no va deixar cap opció al rival amb un joc molt superior. Finalment, en el partit decisiu Joan Casahuga va guanyar per 3-0 al sempre complicat Xavi Hita. Aquesta victòria donava pas a la final de la tarda de dissabte contra l'altre equip de Cerdanyola, SAF UAB A que havia derrotat al Club Natació Sant Andreu de Barcelona.
A la final, molt bon joc dels de Sant Fruitós de Bages. Victòria per 3-1 de Jordi Hernàndez sobre Jordi Gómez en un partit molt seriós del jugador de Nat's. David Llibre donava el títol de Campió de Catalunya derrotant a per 3-0 a Albert Torrecillas. I ja en l'últim partit, intranscendent, Joan Casahuga s'enduia la victòria enfront Jordi Corpenas per 3-0.
De moment, aquest és el títol d'equip més important assolit fins ara per la secció d'esquaix de Nat's Sport i que alhora fa veure amb optimisme el futur de la secció.
Aquest play-off tanca la Lliga Nacional 2015-16 de la Federació Catalana d'Esquaix. Els objectius de principi de temporada s'han assolit amb escreix. Al marge del Campionat assolit pels veterans de l'equip, Nat's A s'ha mantingut a Segona Divisió, patint, com era previsible i aconseguint la permanencia en l'última jornada a 1 sol punt del descens. La part positiva és l'experiència adquirida en aquesta primera temporada a Segona, després de 10 anys de no ser-hi.
Nat's B ha fet una molt bona temporada a la Tercera Divisió. Els jugadors han estat per sobre del previst inicialment. Una quarta posició amb un bon joc que fa ser optimistes per les properes temporades.
Els veterans del Nat's es proclamen campions de Catalunya d'esquaix
Ara a portada
-
Cultura i Mitjans Les Caramelles de Súria, guardonades en els Premis Josep Anselm Clavé del Cant Coral Redacció
-
Economia Grup Llobet s'alia amb Transgourmet Ibérica per fer més competitives les seves botigues Redacció
-
-
Societat Crida manresana per trobar fotografies relacionades amb la Via de Sant Ignasi i les Escodines Redacció
-
Publicat el 05 de juny de 2016 a les 16:17
Actualitzat el 05 de juny de 2016 a les 16:22
Et pot interessar
-
Esports Manresa acollirà dissabte la primera jornada de la Lliga Espanyola d'Atletisme masculina
-
Esports Cameron Hunt és l'MVP de la vint-i-vuitena jornada de l'ACB
-
Esports El Baxi Manresa surt reforçat de la vint-i-vuitena jornada
-
Esports Diego Ocampo: «Vull agrair que els jugadors es juguin la salut per l'equip»