L'atleta manresana de l'Avinent Manresa Emilia del Hoyo, que es troba becada per quart any a la California State Univesity de Sacramento, als Estats Units, ha començat amb un alt nivell de resultats la temporada en pista coberta. El passat 18 de gener va competir a Nampa en el Ed Jocoby Invite & Multi assolint uns excelents registres en 60 tanques (8"78), altura (1,61m) i llargada (5,79m).
Aquest divendres, a Seattle, en el UW Invitational, va completar la pentatló sumant un total de 3.717 punts. Prova a prova, la seva actuació va ser prou destacada: 60 tanques (8"86), altura (1,61m), pes (10,80m), llargada (5,49m), 800mll (2'25"38).
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans La 29a Fira Mediterrània de Manresa oferirà 85 propostes amb un 60% d'estrenes Redacció
-
Cultura i Mitjans La Setmana de Jocs al Carrer tornarà a omplir el Centre Històric de Manresa al setembre Redacció
-
Societat La residència de Sant Fruitós comença a instal·lar un nou aire condicionat central després d'un mes d'avaria Pere Fontanals
-
Societat ERC reclama una inspecció urgent a la residència de Sant Fruitós per la crisi de climatització Pere Fontanals
-
Successos Sant Fruitós reforça la seguretat a Pineda de Bages amb més controls i noves càmeres Redacció
Publicat el
26 de gener de 2019 a
les 21:50
Actualitzat el
26 de gener de 2019 a les
21:53
Et pot interessar
-
Esports
El Kids&Us Manresa confirma l'adéu de Pauly Paulicap
-
Esports
David Duke Jr amplia encara més la diàspora del Kids&Us Manresa
-
Esports
Ataquen a pedrades el domicili d'una regidora d'ERC de Sant Vicenç després del Mundial
-
Esports
El CE Manresa torna a la feina per preparar el retorn a Segona RFEF
-
Esports
Esport7 suma cinc podis a l'Interclub Solidari de Jiu Jitsu Brasiler de Barcelona
-
Esports
L'Avinent Manresa suma una plata i dos llocs de finalista a l'Espanyol sub20 d'atletisme
