Empat agredolç de la Pirinaica al camp del Turó Peira (1-1)

Els de la Mion marquen a l'últim minut però desaprofiten l'oportunitat d'agafar distància amb la cua

  • La Pirinaica no aconsegueix desenganxar-se de la cua -
Publicat el 26 de novembre de 2023 a les 17:22
Actualitzat el 26 de novembre de 2023 a les 17:30
La Pirinaica ha empatat a l'últim minut al camp del Turó Peira, 1-1, però ha deixat passar una bona oportunitat per marcar distàncies amb les posicions de la cua del grup 2 de Primera Catalana. El gol de Soufian ha evitat que l'equip de la Mion caigués a posicions molt més complicades, però els del Bages haurien pogut tenir millor resultat amb una mica més de sort als minuts finals.

La primera part ha estat jugada amb molta intensitat al mig del camp pels dos equips, tot i que l'única ocasió clara ha estat manresana. Al segon període, al minut 51, una acció a pilota parada del Turó Peira s'ha embolicat dins l'àrea i ha acabat amb gol de Cencillo.

A partir d'aquí, la Pirinaica ha iniciat el setge a la porteria contraria. Jesús xutava al pal. Un xut de Pipe des de fora l'àrea posava en problemes el porter local. L'àrbitre anul·lava un gol a Sofian, que a l'últim minut aconseguia el premi a la insistència, amb el gol de l'empat.

Amb 12 punts, la Pirinaica es troba en dotzena posició, però a només un punt del penúltim. La propera jornada rebrà el cuer Alguaire a la Mion, com sempre, diumenge a les 12 del migdia.
 
[noticia]112585[/noticia]