Just abans de la presentació d'Aleix Duran com a nou entrenador de l'ICL Manresa, s'ha presentat la campanya Ens surt de l'ànima, amb què el Bàsquet Manresa intentarà arribar "més enllà del moll de l'os" a tots els seus aficionats.
L'han presentat el Conseller executiu i responsable de màrqueting i comunicació Marc Bernadich, juntament amb el Cap de comunicació del club, Damià Badia. Es tracta d'una campanya en què es vol expressar que, després de tot el patiment que ha suposat per al Manresa i la seva afició ser a la cua de la classificació, i tot i jugar a la Lliga LEB Or, el que surt de l'ànima dels fans i els manresans és seguir animant i estant al costat de l'equip.
La imatge de la campanya és una imatge en blanc i negre d'un ull on s'hi veu reflectit a l'iris el logotip de l'ICL Manresa amb tons vermells. El lema de la campanya Ens surt de l'ànima, es complementa amb la frase Tornem a tenir llicència per somiar i el hashtag #ÉslhoradelsValents.
ARA A PORTADA
Publicat el
28 de juliol de 2017 a
les 23:46
Actualitzat el
28 de juliol de 2017 a les
23:50
Et pot interessar
-
Esports
Diego Ocampo: «No hem estat al nivell per competir»
-
Esports
El Manresa CBF cau al Nou Congost davant l'Ibaizabal després d'un mal últim quart
-
Esports
El CB Navàs guanya a Menorca amb una cistella sobre la botzina (73-75)
-
Esports
El doble derbi bagenc de Primera Catalana es decanta cap a Manresa
-
Esports
El CN Manresa Fibracat s'imposa a la piscina del Badia i s'acosta al tercer lloc
-
Esports
Un nefast segon quart condemna el Baxi Manresa U22 contra el CB Canarias (81-66)
