Just abans de la presentació d'Aleix Duran com a nou entrenador de l'ICL Manresa, s'ha presentat la campanya Ens surt de l'ànima, amb què el Bàsquet Manresa intentarà arribar "més enllà del moll de l'os" a tots els seus aficionats.
L'han presentat el Conseller executiu i responsable de màrqueting i comunicació Marc Bernadich, juntament amb el Cap de comunicació del club, Damià Badia. Es tracta d'una campanya en què es vol expressar que, després de tot el patiment que ha suposat per al Manresa i la seva afició ser a la cua de la classificació, i tot i jugar a la Lliga LEB Or, el que surt de l'ànima dels fans i els manresans és seguir animant i estant al costat de l'equip.
La imatge de la campanya és una imatge en blanc i negre d'un ull on s'hi veu reflectit a l'iris el logotip de l'ICL Manresa amb tons vermells. El lema de la campanya Ens surt de l'ànima, es complementa amb la frase Tornem a tenir llicència per somiar i el hashtag #ÉslhoradelsValents.
ARA A PORTADA
-
-
El FABA obre convocatòria per a l'edició 2026, que coincidirà amb la reobertura de L'Anònima Redacció
-
Manresa redueix amb força els robatoris violents i els delictes que generen més alarma social Pere Fontanals
-
Montserrat dona la benvinguda al Nadal amb l'encesa de llums i l'estrena d'un arbre de 8 metres Redacció
-
Publicat el 28 de juliol de 2017 a les 23:46
Actualitzat el 28 de juliol de 2017 a les 23:50
Et pot interessar
-
Esports
Álex Reyes i Louis Olinde s'acosten al Mundial
-
Esports
Archange Izaw-Bolavie marxa cedit al Palmer Basket Mallorca
-
Esports
Meritxell Soler afronta la Marató de València per culminar un any històric d'èxits i rècords
-
Esports
Luca De Palma, cinquena en la fase final del Campionat d'Espanya Sènior de Judo
-
Esports
Jornada propícia per als bagencs de Primera Catalana
-
Esports
L'Occident Manresa es classifica per a la fase final de la Minicopa
