Just abans de la presentació d'Aleix Duran com a nou entrenador de l'ICL Manresa, s'ha presentat la campanya Ens surt de l'ànima, amb què el Bàsquet Manresa intentarà arribar "més enllà del moll de l'os" a tots els seus aficionats.
L'han presentat el Conseller executiu i responsable de màrqueting i comunicació Marc Bernadich, juntament amb el Cap de comunicació del club, Damià Badia. Es tracta d'una campanya en què es vol expressar que, després de tot el patiment que ha suposat per al Manresa i la seva afició ser a la cua de la classificació, i tot i jugar a la Lliga LEB Or, el que surt de l'ànima dels fans i els manresans és seguir animant i estant al costat de l'equip.
La imatge de la campanya és una imatge en blanc i negre d'un ull on s'hi veu reflectit a l'iris el logotip de l'ICL Manresa amb tons vermells. El lema de la campanya Ens surt de l'ànima, es complementa amb la frase Tornem a tenir llicència per somiar i el hashtag #ÉslhoradelsValents.
ARA A PORTADA
Publicat el 28 de juliol de 2017 a les 23:46
Actualitzat el 28 de juliol de 2017 a les 23:50
Et pot interessar
-
Esports Synergy Racing Team presenta la SRT-03P al Teatre Conservatori de Manresa
-
Esports Diego Ocampo deixa de ser el seleccionador de la República Txeca
-
Esports Nova jornada negativa per als equips bagencs de Primera Catalana
-
Esports El CE Manresa perd per la mínima al camp del Vilanova i la Geltrú (1-0)
-
Esports El Covisa Manresa frega la primera victòria però cedeix al final davant Les Corts (4-5)
-
Esports El CN Manresa mostra millora tot i tornar a caure contra el CN Sant Feliu