Just abans de la presentació d'Aleix Duran com a nou entrenador de l'ICL Manresa, s'ha presentat la campanya Ens surt de l'ànima, amb què el Bàsquet Manresa intentarà arribar "més enllà del moll de l'os" a tots els seus aficionats.
L'han presentat el Conseller executiu i responsable de màrqueting i comunicació Marc Bernadich, juntament amb el Cap de comunicació del club, Damià Badia. Es tracta d'una campanya en què es vol expressar que, després de tot el patiment que ha suposat per al Manresa i la seva afició ser a la cua de la classificació, i tot i jugar a la Lliga LEB Or, el que surt de l'ànima dels fans i els manresans és seguir animant i estant al costat de l'equip.
La imatge de la campanya és una imatge en blanc i negre d'un ull on s'hi veu reflectit a l'iris el logotip de l'ICL Manresa amb tons vermells. El lema de la campanya Ens surt de l'ànima, es complementa amb la frase Tornem a tenir llicència per somiar i el hashtag #ÉslhoradelsValents.
ARA A PORTADA
Publicat el 28 de juliol de 2017 a les 23:46
Actualitzat el 28 de juliol de 2017 a les 23:50
Et pot interessar
-
Esports Castellbell i el Vilar estrenarà dissabte les noves pistes de pàdel i tennis de la zona esportiva
-
Esports L'NCAA es converteix en una amenaça per al Baxi Manresa
-
Esports Quan l'edat no és una frontera: tres ciclistes de Santpedor pedalaran 1.300 quilòmetres
-
Esports El Motor Munich Cadí Manresa haurà de remuntar sis punts contra l'Azulejos Moncayo (85-91)