El Covisa Manresa s'ha imposat aquest dissabte al Sala 5 Martorell al Pujolet en un derbi intercomarcal que ha destacat per l'ambició dels jugadors manresans que han donat la volta al marcador en els últims minuts de partit i s'ha endut un triomf importantíssim per a les seves aspiracions (5-3). La nota negativa del partit ha estat l'ictus que ha patit el delegat de l'equip manresà, Josep Maria Serra, quan només faltaven 36 segons per a finalitzar el matx. Serra ha estat traslladat d'urgències a l'hospital Sant Joan de Déu amb pronòstic greu. Aquest diumenge està en observació.
Pel que fa al partit, l'equip manresà ha començat dominant el joc i ben aviat el marcador. Carles Lavado ha obert el marcador al minut 5 després de rebre una passada de Santa. Després d'una jugada entre el propi Santa i Carles Ambrós que podia haver significat el 2-0, els del Baix Llobregat han començat a millorar i Carlos Corvo ha estavellat una pilota al pal de la porteria local, abans que al minut 12, Fouard empatés després d'una jugada d'estratègia del Sala 5.
Després del gol, els visitants han continuant posant setge a la porteria d'Adil, que ha fet aturades de mèrit. Tot i així, Ramón capgirava el marcador per als martollerencs abans d'arribar al final de la primera part.
La segona part no ha pogut començar millor per als locals. Als 27 segons de la represa Manu ha tornat l'empat al marcador. Malgrat que aquests primers minuts han estat de clares oportunitats dels jugadors manresans, ha tornat a ser Fouard qui de xut tornava a posar els martorellencs per davant en el marcador.
Després d'una nova fase de domini manresà, Èric Castillo ha recollit un refús del porter visitant a xut de Manu per batre'l. Era el minut 35 i el marcador tornava a estar igualat. Un minut després, Carlos Lavado ha posat els manresans per primera vegada per davant, i Manu establia el 5-3 definitiu a passada de Terri.
Els de Martorell ho han intentat amb porter-jugador els darrers 3 minuts, però el marcador ja no s'ha mogut més.
- Resultats i classificació
Ensurt al Pujolet per un ictus del delegat local gairebé al final del Covisa Manresa - Sala 5 Martorell
Josep Maria Serra ha estat traslladat amb pronòstic greu a l'hospital Sant Joan de Déu on es troba en observació
Ara a portada
Publicat el 30 de gener de 2022 a les 15:05
Et pot interessar
-
Esports Manresa acollirà dissabte la primera jornada de la Lliga Espanyola d'Atletisme masculina
-
Esports Cameron Hunt és l'MVP de la vint-i-vuitena jornada de l'ACB
-
Esports El Baxi Manresa surt reforçat de la vint-i-vuitena jornada
-
Esports Diego Ocampo: «Vull agrair que els jugadors es juguin la salut per l'equip»