El dimecres 28 de juny, el Teatre Kursaal de Manresa acollirà la 47a edició de la Nit de l'Esportista, que enguany està organitzada pel club l’Associació Esportiva La Salle conjuntament amb l'Ajuntament de Manresa i amb la col·laboració de mitjans de comunicació local, i que compta també amb el suport de l'Obra Social de La Caixa i Dental Manresa.
La gala, que començarà a 2/4 de 9 del vespre, té com a objectiu reconèixer i premiar els millors esportistes de la ciutat i els mèrits esportius d'aquesta temporada 2016-17.
L’acte serà presentat per l’humorista Quim Masferrer i el pregó el pronunciarà Ton Perarnau, president d’honor de l’Associació Esportiva la Salle i membre del jurat de la Nit de l’Esportista des de la primera edició.
En finalitzar la festa, se servirà un piscolabis al pati del teatre per a tots els assistents. El preu de les entrades és de 12€ i es poden adquirir a les taquilles del teatre, o bé al telèfon 93 872 36 36, i també per internet.
El Jurat Qualificador de la Nit de l’Esportista ha donat a conèixer la llista de nominats per aquest edició i preveu, la setmana vinent, fer pública el llistat de finalistes en les categories Absoluta, Jove i Veterà/na.
Es fan públics els nominats de la 47a edició de la Nit de l'Esportista
L'edició d'enguany se celebrarà el dimecres 28 de juny al Kursaal
ARA A PORTADA
-
Carrer Guimerà: tot a punt per als nous recorreguts de bus i per a una tarifa plana d'aparcament Pere Fontanals
-
-
Junts insta l'Ajuntament de Manresa a allunyar-se de les empreses vinculades al cas DGAIA Pere Fontanals
-
Descobreix la Setmana del Turisme Industrial: experiències úniques per redescobrir el passat fabril del Bages Pere Fontanals
-
Manresa retrà homenatge a les víctimes del franquisme cinquanta anys després de les detencions Pere Fontanals
Publicat el 14 de juny de 2017 a les 19:46
Et pot interessar
-
Esports Adbisio ETL Global, nou patrocinador del waterpolo manresà
-
Esports Manresa s'omple de cistelles amb misils contra el «partit de la vergonya»
-
Esports El judo infantil i cadet del Bages i el Moianès triomfa a Cantàbria amb set medalles a la Copa d'Espanya
-
Esports El Baxi Manresa - Hapoel Jerusalem podria ser declarat d'alt risc
-
Esports La Pirinaica i el Gimnàstic Manresa sumen la seva primera victòria, mentre que Joanenc i Cardona perden
-
Esports L'Avinent Manresa brilla al Campionat d'Espanya sub16 amb rècord estatal i un or en pes