El passat dissabte es va celebrar al Pavelló Joan Alay d'Andorra la Vella, el tradicional Trofeu Internacional Vila d'Andorra la Vella en categoria Junior-Senior, on hi van participar judokes de diferents clubs catalans, andorrans, un club italià i els dos club francesos del Judo Club Balma i el Club de Judo Toulouse.
La competició va estar en un nivell força alt i es van disputar totes les categories de pes per sistema de lliga amb eliminatòries directes fins a la final, el que va permetre a tots el participants poder disputar un nombre important de combats.
De casa nostra hi van participar el Judo Moià, Judo Castellterçol i Esport-7-Judo amb un balanç final d'una medalla d'or per part de Maurici Casasayas d'Esport-7 en la categoria de -81 Kg., tres medalles de plata pels també judokes d'Esport-7 Laia Fernández en -57 Kg, Marta Pujol en -63 Kg. i Ruben Mani en -90 Kg. i dos bronzes per Eva Arrebola en -57 Kg. i Edgar Martínez en -73 Kg. els dos també d'Esport-7.
Van participar-hi també Oscar López en -73 Kg. del Judo Moià, Xenia Más en -57 Kg del Judo Castellterçol i els d'Esport-7 Oriol Pavón en 66 Kg. classificat i Xavier Reig en -73 Kg. que van ser els dos 7s classificats, Nil Naval en -73 Kg. Sergi Claret i Mikel Contreras en -81 Kg.
Lliga Juvenil Catalana de Clubs
El mateix dissabte es va celebrar a les Llars Mundet de Barcelona les semifinals i finals de la Lliga Catalana de Clubs de Judo en categoria Juvenil (Sub-18), on l'equip d'Esport-7-Judo format pels cadets Amadeu Riera -55 Kg, Toni Torra -60 Kg. David Coll -66 Kg. Marc Gómez -73 Kg. i Julià Palacios en +73 Kg. van quedar 3s classificats.
Aquests equip es va classificar el passat mes de març juntament amb els clubs Maristes St. Joan-La Llagosta, Priorat-Vilafranca-La Salle i Judo Louis. L'encontre de semifinal va enfrontar els bagencs al combinat Maristes-La Llagosta perdent per 1-4. Només Marc Gómez va poder imposar-se en el seu combat. En l'encontre per la 3ª i 4ª plaça es van enfrontar al Judo Louis on Esport-7 va guanyar per 3-2. Van guanyar els seus combats Toni Torra, Mar Gómez i Julià Palacios. Palacios va ser qui va determinar la victòria del equip bagenc.
Finalment l'equip que es va alçar amb la victòria, va estar el combinat Maristes-La Llagosta davant el també combinat Priorat-Vilafranca-La Salle per 3-2.
Esport-7 s'emporta sis medalles del Trofeu de judo Vila d'Andorra
Els manresans van aconseguir un or, tres plates i dos bronzes

Ara a portada
-
Cultura i Mitjans Les Caramelles de Súria, guardonades en els Premis Josep Anselm Clavé del Cant Coral Redacció
-
Economia Grup Llobet s'alia amb Transgourmet Ibérica per fer més competitives les seves botigues Redacció
-
-
Societat Crida manresana per trobar fotografies relacionades amb la Via de Sant Ignasi i les Escodines Redacció
-
Publicat el 23 d’abril de 2012 a les 20:18
Et pot interessar
-
Esports Manresa acollirà dissabte la primera jornada de la Lliga Espanyola d'Atletisme masculina
-
Esports Cameron Hunt és l'MVP de la vint-i-vuitena jornada de l'ACB
-
Esports El Baxi Manresa surt reforçat de la vint-i-vuitena jornada
-
Esports Diego Ocampo: «Vull agrair que els jugadors es juguin la salut per l'equip»