Román Montañez apuntava durant la presentació de Pedro Martínez que al BAXI Manresa li cal fitxar un base, un exterior i dos o tres interiors. La primera d’aquestes incorporacions podria tenir regust caribeny. Eulis Báez, jugador dominicà de 37 anys, podria ser el proper en aterrar al Nou Congost.
Com a mínim, així es desprèn del comentari que fa a Twitter Chema de Lucas, un dels periodistes que més fitxatges avança i encerta de tot l’estat espanyol. Si s’acaba concretant, Báez es retrobaria amb Martínez. Jugador i tècnic van coincidir a Gran Canaria del 2012 al 2014 i també els darrers mesos d’aquesta temporada.
Eulis Báez podria ser el proper fitxatge del BAXI Manresa
El veterà pivot dominicà es podria retrobar amb Pedro Martínez
ARA A PORTADA
-
La PAHC Bages exigeix l'expropiació del convent de les Caputxines si no en cedeixen l'ús a la ciutat Pere Fontanals
-
-
Els pagesos de la Catalunya Central celebren una collita de cereal «espectacular», però que pot ser «ruïnosa» pels preus Pere Fontanals
-
-
Un centenar de veïns es concentren a Moià per frenar la tramitació de la planta de biogàs Pere Fontanals
Publicat el 02 de juliol de 2019 a les 21:18
Et pot interessar
-
Esports El Baxi Manresa tanca la temporada amb un sopar de família
-
Esports La FCF fa jugar els minuts de temps afegit del Joanenc - Berga que va ser suspès al final de la pròrroga
-
Esports La Ignasiana tornarà el 20 de setembre amb recorreguts adaptats a tots els nivells
-
Esports Gran actuació de l'Avinent Manresa al Campionat de Catalunya sub18 amb cinc medalles
-
Esports La Pirinaica supera l'eliminatòria i es jugarà l'ascens a la lliga Elit contra el Júpiter (1-0)
-
Esports Meritxell Soler, segona a la mitja marató de České Budějovice