Entre gairebé 450 participants i 35 clubs inscrits, el CN Manresa va aconseguir unes magnifiques classificacions al XXII Triatló de Vilanova i la Geltrú, que els permet mantenir les esperances de continuar a Divisió d’Honor catalana en categoria masculina absoluta una temporada més.
Individualment, Jonathan López va ser el millor classificat, el 24è, seguit pels seus companys Eudald Riu, 36è i 5è júnior, i Jordi Vidal, 62è i 5è V1. La suma de les marques d'aquests tres esportistes van situar el CN Manresa en el 5è lloc de la classificació general.
Els altres triatletes del CN Manresa que van competir van ser Pau Guiteras, 10è juvenil, Amand Redondo, 3r V2, Yeray Martínez, 13è júnior, David Oliveras, 19è júnior i Miquel Bejarano.
[noticia]105145[/noticia]
[noticia]105143[/noticia]
[noticia]105124[/noticia]
[noticia]105135[/noticia]
Excel·lent paper dels triatletes del CN Manresa al XXII Triatló de Vilanova i la Geltrú
El club manté les esperances de continuar a Divisió d’Honor catalana en categoria masculina absoluta una temporada més
ARA A PORTADA
Publicat el
12 de setembre de 2022 a
les 19:34
Actualitzat el
13 de setembre de 2022 a les
09:15
Et pot interessar
-
Esports
Cris Millà revalida el triomf a la marató del Camí de Cavalls amb rècord personal
-
Esports
Denunciats 20 joves per insults racistes en un partit entre Gimnàstic Manresa i Júniors
-
Esports
Sant Salvador de Guardiola reconeixerà Josep Pesarrodona en l'Any Pesarrodona 2026
-
Esports
El CSD frena la conversió del CE Manresa en Societat Anònima Esportiva
-
Esports
Sant Joan de Vilatorrada celebrarà la segona edició del Correcull per la Natura
-
Esports
Xavi Santaella dirigirà el Covisa Manresa la temporada 2026-27
