Entre gairebé 450 participants i 35 clubs inscrits, el CN Manresa va aconseguir unes magnifiques classificacions al XXII Triatló de Vilanova i la Geltrú, que els permet mantenir les esperances de continuar a Divisió d’Honor catalana en categoria masculina absoluta una temporada més.
Individualment, Jonathan López va ser el millor classificat, el 24è, seguit pels seus companys Eudald Riu, 36è i 5è júnior, i Jordi Vidal, 62è i 5è V1. La suma de les marques d'aquests tres esportistes van situar el CN Manresa en el 5è lloc de la classificació general.
Els altres triatletes del CN Manresa que van competir van ser Pau Guiteras, 10è juvenil, Amand Redondo, 3r V2, Yeray Martínez, 13è júnior, David Oliveras, 19è júnior i Miquel Bejarano.
[noticia]105145[/noticia]
[noticia]105143[/noticia]
[noticia]105124[/noticia]
[noticia]105135[/noticia]
Excel·lent paper dels triatletes del CN Manresa al XXII Triatló de Vilanova i la Geltrú
El club manté les esperances de continuar a Divisió d’Honor catalana en categoria masculina absoluta una temporada més
Ara a portada
-
Cultura i Mitjans Les Caramelles de Súria, guardonades en els Premis Josep Anselm Clavé del Cant Coral Redacció
-
-
Societat Crida manresana per trobar fotografies relacionades amb la Via de Sant Ignasi i les Escodines Redacció
-
Economia Grup Llobet s'alia amb Transgourmet Ibérica per fer més competitives les seves botigues Redacció
-
Publicat el 12 de setembre de 2022 a les 19:34
Actualitzat el 13 de setembre de 2022 a les 09:15
Et pot interessar
-
Esports Manresa acollirà dissabte la primera jornada de la Lliga Espanyola d'Atletisme masculina
-
Esports Cameron Hunt és l'MVP de la vint-i-vuitena jornada de l'ACB
-
Esports El Baxi Manresa surt reforçat de la vint-i-vuitena jornada
-
Esports Diego Ocampo: «Vull agrair que els jugadors es juguin la salut per l'equip»