Els atletes de l'Avinent Manresa han aconseguit excel·lents resultats a diverses Sant Silvestres que s'han disputat aquest dilluns, 31 de desembre, a municipis de Catalunya.
En la Cursa dels Nassos q s'ha disputat a Barcelona, la joanenca Meritxell Soler ha fregat el podi amb la quarta posició amb uns excel·lents 34'43" (mmp). Cal destacar, també, la 6a posició de Mercè Guerra amb 35'49" (mmp). En l'apartat masculí, el millor de l'entitat ha estat Pau Noguera (58è amb 32'21" -mmp-). Altres han estat: Abel Casali (32'23"), Oriol Sellarés (32'50"), Khalid Kharbouch (33'14"), Jan Bayona (33'23" -mmp-), Òscar Serra (37'06" -mmp-), Óscar Shigüe (39'43") i Joan Caler (40'33" -mmp-).
En la Sant Silvestre de Berga cal destacar el triomf absolut de Toni Baños i la segona posició de Bethelhem Manzano en la categoria femenina.
Finalment, en la prova femenina absoluta de la Sant Silvestre de Girona, l'atleta de l'Avinent Manresa Marina Guerrero ha guanyat la prova amb 17'04" en els seus cinc quilòmetres de recorregut.
Excel·lents resultats de l'Avinent Manresa a diverses Sant Silvestre del país
Ara a portada
Publicat el 31 de desembre de 2018 a les 21:27
Actualitzat el 31 de desembre de 2018 a les 21:29
Et pot interessar
-
Esports Manresa acollirà dissabte la primera jornada de la Lliga Espanyola d'Atletisme masculina
-
Esports Cameron Hunt és l'MVP de la vint-i-vuitena jornada de l'ACB
-
Esports El Baxi Manresa surt reforçat de la vint-i-vuitena jornada
-
Esports Diego Ocampo: «Vull agrair que els jugadors es juguin la salut per l'equip»