La plaça plena de joves practicant aeròbic. Foto: AjNVS
Un centenar de nens i nenes van participar a les classes populars d'aeròbic que es van fer divendres al vespre a la plaça Gaudí de Navàs, en el marc de les Jornades Infantils que organitza la Comissió de Festes i l'Ajuntament de Navàs. La classe magistral la van donar dues expertes monitores d'aeròbic de l'Eix, Laia Torres i Montse Santasusana, acompanyades de música i l'ambient familiar que acostuma a generar les activitats que es fan amb mainada.
Com a complement del programa d'actes es fa fer una exhibició de fit-kid, una nova modalitat esportiva que combina la dansa amb la gimnàstica i on les coreografies i l'acrobàcia li donen un alt grau d'espectacularitat. L'actuació va anar a càrrec de l'equip de Fit-Kid de l'Eix, amb els equips que recentment han participat als campionats d'Espanya i del món amb bones classificacions.
En acabar l'exhibició, les regidores d'Esports i Atenció a les Persones, Hortènsia Font i Raquel Rodríguez de l'Ajuntament de Navàs, van lliurar obsequis a les monitores i gimnastes.
ARA A PORTADA
Publicat el 23 de juliol de 2011 a les 20:11
Et pot interessar
-
Esports
El CN Manresa Fibracat debuta amb autoritat a la Lliga Catalana (5-13)
-
Esports
Súria inaugura la nova gespa del camp de futbol de la Riera del Tordell amb una gran festa esportiva
-
Esports
La 69a edició del Trofeu Fèlix Serra Santamans omple Manresa amb més de 400 nedadors
-
Esports
Jorge Closas, d'Esport7 i Pugnator Castellet, guanya el cinturó internacional a Lloret de full contact
-
Esports
Bons resultats del CT Judo Bages i Moianès a la Copa Catalunya júnior amb tres ors i vuit podis
-
Esports
El Cat Central estrena victòria i el Manresa RC cau a Terrassa en un intens cap de setmana de rugbi
