La plaça plena de joves practicant aeròbic. Foto: AjNVS
Un centenar de nens i nenes van participar a les classes populars d'aeròbic que es van fer divendres al vespre a la plaça Gaudí de Navàs, en el marc de les Jornades Infantils que organitza la Comissió de Festes i l'Ajuntament de Navàs. La classe magistral la van donar dues expertes monitores d'aeròbic de l'Eix, Laia Torres i Montse Santasusana, acompanyades de música i l'ambient familiar que acostuma a generar les activitats que es fan amb mainada.
Com a complement del programa d'actes es fa fer una exhibició de fit-kid, una nova modalitat esportiva que combina la dansa amb la gimnàstica i on les coreografies i l'acrobàcia li donen un alt grau d'espectacularitat. L'actuació va anar a càrrec de l'equip de Fit-Kid de l'Eix, amb els equips que recentment han participat als campionats d'Espanya i del món amb bones classificacions.
En acabar l'exhibició, les regidores d'Esports i Atenció a les Persones, Hortènsia Font i Raquel Rodríguez de l'Ajuntament de Navàs, van lliurar obsequis a les monitores i gimnastes.
ARA A PORTADA
-
-
Cultura i Mitjans Estel Blay reivindica el talent femení i convida Manresa a «mirar amunt» Pere Fontanals
-
Societat Rècord de participació al Concurs de Paelles de la Festa Major Alternativa amb 55 equips Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans La Festa Major de la Companya consolida el seu univers propi amb geopolítica comarcal Pere Fontanals
-
Política Centenars de comentaris sexualitzats sobre la regidora de la CUP de Moià després d'un vídeo polític a les xarxes Pere Fontanals
Publicat el
23 de juliol de 2011 a
les 20:11
Et pot interessar
-
Esports
El CE Manresa cau davant l'Hospitalet en la presentació, però convenç abans de la lliga
-
Esports
El CE Manresa es presenta davant l'afició amb el Trofeu de Festa Major
-
Esports
Rafa Villar i Lucas Beaufort son els primers lesionats del Kids&Us Manresa
-
Esports
La Grada d'Animació organitzarà la presentació del Kids&Us Manresa en societat
-
Esports
El Covisa Manresa es presentarà davant l'afició contra el Barça Atlètic al Pujolet
-
Esports
Nou equips disputaran el 4t Torneig Interclubs de la Festa Major de Manresa
