Més de dues-centes persones van participar diumenge en la primera Marxa Nòrdica Vila de Súria, una iniciativa pensada per estendre la pràctica d'aquesta modalitat esportiva que afavoreix la salut i el coneixement de l'entorn natural. La prova va anar precedida d'una sessió formativa i d'escalfament al Parc Municipal Macary i Viader.
Aquesta primera edició formava part del calendari de marxes nòrdiques de la Federació d'Entitats Excursionistes de Catalunya. Les persones participants van optar entre dos recorreguts senyalitzats d'uns 7 i 12 quilòmetres.
La celebració de la primera Marxa Nòrdica Vila de Súria va atreure persones de la vila i de diferents comarques de tot Catalunya. Entre participants, instructors, col·laboradors i organitzadors, la prova surienca va comptar amb la presència de més de 260 persones.
La seva organització va anar a càrrec del Centre Excursionista, àrea de Sanitat de l'Ajuntament de Súria i Federació d'Entitats Excursionistes de Catalunya, amb la col·laboració de l'emissora municipal Ràdio Súria i diferents firmes patrocinadores.
[naciomanresa]
Èxit de participació de la primera Marxa Nòrdica Vila de Súria
Més de dues-centes persones hi van prendre part
ARA A PORTADA
Publicat el 19 de febrer de 2024 a les 20:01
Actualitzat el 19 de febrer de 2024 a les 20:08
Et pot interessar
-
Esports
Álex Reyes entra a la convocatòria de la selecció espanyola
-
Esports
Manresa inaugura la nova gespa artificial del camp de Les Cots amb una gran festa popular
-
Esports
El judo bagenc i moianès brilla a Barbastre amb sis medalles i un gran paper col·lectiu
-
Esports
El Covisa Manresa encaixa una dura golejada a Cocentaina després d'un inici fatídic (13-5)
-
Esports
Ivan Molina i Gina Torres s'imposen al Gran Premi de Marxa Ciutat de Manresa
-
Esports
El CB Artés perd la imbatibilitat a Badalona contra la Minguella (58-53)
