Rajadell va ser l'escenari aquest passat diumenge del primer canicros Mou la Cua. Paral·lelament a la prova esportiva, es va celebrar una caminada solidària amb l'Associació Els Quissos de Manresa.
Rajadell va estar la darrera de les cinc proves de la 1ª Copa de Canicros Cor de Catalunya. Tot i la forta pluja de divendres i dissabte al matí, la prova va viure un éxit de participació amb una vuitantena de corredors amb els seus respectius gossos.
Javier Torres amb Lur (Club Gosesport) va ser el guanyador absolut i primer sènior masculí, seguit d'Angel de la Heras amb Koxka (Club Kanstak). Va completar el podi Xavier Masramon amb el Buk (Club XipXapCanix).
En l'apartat femení, la dominadora de la prova va estar Olga Àlvarez amb G'Sheppard (AEM) que va fer prevaler la seva condició de favorita al ser subcampiona del món de l'especialitat. Àlvarez va ser seguida per Nati Aler amb Luke (Blues Brothers) i Marga Ribas amb Grey (Les Franqueses).
En la categoria de veterans Carlos Andujar va endur-se el triomf per davant d'Oro Hurtado amb Nil (Blues brothers) i de Josep Farell amb Drack.
Quant al podi femení veterà, Sofia Recio amb Zareth (Gosesport) va estar la primera per davant de Laura Cuatrecases amb Brad (Gosesport) i tercera Anna Garcia amb Peca (AEM-Guaurderia).
Èxit de participació en el primer canicròs de Rajadell
Esports
Javier Torre i Olga Àlvarez van ser els guanyadors de la prova
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans La Moscada i el Correfoc infantil donaran el tret de sortida a la Festa Major de Manresa Pere Fontanals
-
-
Cultura i Mitjans Camins amplia el festival amb quatre concerts als cellers de la DO Pla de Bages aquest setembre Pere Fontanals
-
Terra «Pedres com monedes de dos euros»: les tempestes descarreguen amb força a Catalunya Neus Climent
-
Cultura i Mitjans El Camí Vell de Rajadell i el Pla de la Mina acolliran el festival Microscopies Pere Fontanals
Publicat el
28 de març de 2017 a
les 19:12
Et pot interessar
-
Esports
El Kids&Us Manresa tanca la plantilla amb JD Notae
-
Esports
El CE Manresa cau per 3-1 davant el Sant Andreu en un nou partit de pretemporada
-
Esports
El Kids&Us Manresa ja té definida la pretemporada 2026-27
-
Esports
Sant Fruitós recupera les activitats físiques per a la gent gran amb l'inici del curs
-
Esports
Els germans Sanllehí de Santpedor tanquen l'estiu de trial amb dos podis mundials
-
Esports
El CE Manresa s'emporta el Trofeu Vila de Gràcia després d'una tanda de penals agònica
