Falcon & Firkin estrenarà des de la gespa del Congost el nou himne del CE Manresa el proper dissabte abans del partit que els blanc-i-vermells disputaran a partir de les 7 de la tarda contra un altre equip de Segona RFEF, el Lleida Esportiu.
L'himne ha estat presentat en roda de premsa aquest dimecres al frankfurt Cal Xavi, un dels patrocinadors del club, amb la presència de la presidenta del CE Manresa, Ruth Guerrero, el portaveu de la junta, Francesc Sòria, i l'autor de l'himne, Jordi López Cayuelas. Entre el públic també hi havia altres membres de la junta, i jugadors i l'entrenador del primer equip, Ferran Costa.
Segons ha explicat López Cayuelas, l'himne s'ha elaborat a partir dels valors que la junta i membres del primer equip li han transmès i "pretén ser un himne proper amb una lletra que sigui fàcil de recordar". "D'aquesta manera aconseguirem el que ha de ser l'objectiu d'un himne: que el públic salti i el canti a les graderies", ha apuntat.
L'autor de l'himne ha estat Jordi López Cayuelas, Falcon & Frinkin l'interpreten, la producció ha anat a càrrec de Jordi Armengol a SIA Studio, l'edició ha estat de Casa de la Música Records i el videoclip l'ha fet Carles Jódar.
[noticia]104853[/noticia]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=xqYS6HcTOHA[/youtube]
[despiece][h3]T'estimo Manresa. Himne del CE Manresa[/h3]
Del Vell Pujolet al Nou Congost
Sempre hem sentit aquests colors
Volem que tota la ciutat
Bategui fort al teu costat
I ens representi a cada instant
Centre d’Esports Manresa
Et portem sempre a dins
T’estimo molt Manresa
Junts farem el camí
Centre d’Esports Manresa
Si caminen tots junts
Estem amb tu Manresa
Arribarem més lluny, molt més lluny
Som gent molt jove i de vermell
Tenim la força i sentiment
Volem aprofitar el moment
Jugarem i lluitarem
I l’escut defensarem
Centre d’Esports Manresa
Et portem sempre a dins
T’estimo molt Manresa
Junts farem el camí
Centre d’Esports Manresa
Si caminen tots junts
Estem amb tu Manresa
Arribarem més lluny, molt més lluny
Convertim la il·lusió en la nostra gran passió
No es pot vèncer a qui mai deixa de lluitar
Alçarem la nostra bandera
I serem més grans del que abans érem
I això ens farà mirar endavant
I això ens farà encara més grans
Uooo, Manresa
Uoo, oo
Uooo, Manresa
Uoo, oo
Uooo, Manresa
Uoo, oo
Uooo, Manresa
Uoo, oo
Uooo, Manresa
Uoo, oo
Uooo, Manresa
Uoo, oo
Uooo, Manresa
Uoo, oo
Uooo, Manresa
Uoo, oo
Uoo, oo[/despiece]
[noticia]104846[/noticia]
[noticia]104865[/noticia]
Falcon & Firkin estrenarà el nou himne del CE Manresa, dissabte en el partit de Festa Major
L'autor és Jordi López, la producció de Jordi Armengol a SIA Studio, l'edició de Casa de la Música Records i el videoclip de Carles Jódar
ARA A PORTADA
-
«Ampliem contenidors i freqüències al Barri Antic, però també empaitarem més els incívics» Pere Fontanals
-
Manresa commemorarà els 50 anys de les últimes detencions franquistes amb un programa coral Pere Fontanals
-
-
-
El Clam 2025 se centra en la memòria democràtica i alerta sobre el ressorgiment del feixisme Pere Fontanals
Publicat el 24 d’agost de 2022 a les 17:12
Et pot interessar
-
Esports Marcis Steinbergs continuarà dos anys més al Baxi Manresa
-
Esports El CE Manresa fitxa el jove central Pau Guillén i promou Mor Diop al primer equip
-
Esports El primer equip del CE Manresa supera les revisions mèdiques abans d'afrontar la temporada
-
Esports Diego Ocampo renova amb el Baxi Manresa fins el 2028
-
Esports Txell Ferré aconsegueix el seu segon bronze als Mundials de Singapur
-
Esports Ja es coneixen els candidats a la 54a edició de la Nit de l'Esportista de Manresa