La nedadora berguedana Àneu Ferrer, del CN Minorisa, serà qui representarà la capital del Bages en el 38è Campionat d'Espanya Infantil d'Hivern, que tindrà lloc del 25 al 28 de març a Pontevedra (Galícia). Organitzada pel CN Galaico i la Reial Federació Espanyola de Natació, la competició comptarà amb la participació de 509 nedadors i nedadores (238 noies i 271 nois) provinents de 186 clubs.
La jove nedadora del club manresà competirà en els 200 metres esquena i els 100 metres Papallona femení. En l'encontre també hi seran presents els manresans Queralt Velasco i Pol Escofet, del CN Terrassa, que disputaran, en les seves respectives categories, els 800, 400 i 200 metres lliures.
La competició, que reunirà nois nascuts entre els anys 2002, 2003 i 2004 i noies nascudes entre el 2003, 2004 i 2005, servirà perquè els que facin les millors marques es classifiquin per prendre part en la Copa Comen, que se celebrarà a Xipre el 16 i 17 de juny.
Ferrer, Velasco i Escofet participaran en el campionat espanyol de natació infantil d'hivern
La berguedana del CN Minorisa, i els manresans del CN Terrassa competiran del 25 al 28 de març a Pontevedra
Ara a portada
-
Cultura i Mitjans Les Caramelles de Súria, guardonades en els Premis Josep Anselm Clavé del Cant Coral Redacció
-
-
Societat Crida manresana per trobar fotografies relacionades amb la Via de Sant Ignasi i les Escodines Redacció
-
Economia Grup Llobet s'alia amb Transgourmet Ibérica per fer més competitives les seves botigues Redacció
-
Publicat el 23 de març de 2018 a les 08:48
Et pot interessar
-
Esports Manresa acollirà dissabte la primera jornada de la Lliga Espanyola d'Atletisme masculina
-
Esports Cameron Hunt és l'MVP de la vint-i-vuitena jornada de l'ACB
-
Esports El Baxi Manresa surt reforçat de la vint-i-vuitena jornada
-
Esports Diego Ocampo: «Vull agrair que els jugadors es juguin la salut per l'equip»