Aquest dimecres coincidint amb la festivitat del Pilar, Gaià organitza una caminada popular en benefici de la Marató de TV3, que enguany arribarà als 20 anys i estarà dedicada a la regeneració i el trasplantament d'òrgans i teixits.
La caminada té dos recorreguts, un de 8 km i l'altre de 18. La sortida serà a la plaça de l'Ajuntament de Gaià entre les 8 i 2/4 de 9 del matí. Al mateix lloc, a l'arribada hi haurà ballades dels gegants de Navàs.
Els organitzadors, l'Ajuntament, conjuntament amb altres entitats i comerços locals i de pobles veïns han obert diversos canals d'informació a la xarxa com: www.gaia.cat i al facebook, "Gaiàcamina Per LA Marató". D'altra banda també demanen als participants que facin fotos de la caminada, doncs més tard s'editarà un DVD.
Gaià caminarà per La Marató de TV3 el dia del Pilar
La caminada té dos recorreguts, un de 8 km i l'altre de 18
ARA A PORTADA
Publicat el 09 d’octubre de 2011 a les 14:34
Et pot interessar
-
Esports Baxi Manresa i Real Madrid s'enfronten en un duel de ratxes inverses
-
Esports Manresa acollirà divendres la 9a edició dels Premis Catalunya a la Gestió Esportiva
-
Esports Armel Traoré serà baixa aquest cap de setmana contra el Real Madrid
-
Esports Més enllà del joc: una manresana es proclama campiona de Catalunya d'escacs sub8
-
Esports Més de 150 persones assisteixen a la inauguració de les pistes de pàdel i de tennis de Castellbell
-
Esports Diego Ocampo: «Em preocupa més el joc de l'equip que la classificació»