Si el passat cap de setmana va estar intensa l'activitat esportiva de l'Avinent Manresa, aquest proper supera l'activitat viscuda amb 4 destins ben allunyats l'un de l'altre per als interessos esportius dels atletes de l'entitat manresana.
Fins a Galícia, en concret a La Corunya, es desplaçaran 5 atletes del club manresà que han estat cridats per la Federació Catalana d'atletisme per tal de formar part de les seleccions cadets i juvenils que prendran part diumenge en el Campionat d'Espanya de Cros Individual i per federacions cadet i juvenil: el joanenc Oriol Comellas i la navarclina Núria Tió en les formacions juvenils, i els manresans Najwa Chouati, Marwan El Fadili i la navassenca Núria Vidal en els combinats cadets catalans.
A Sant Sebastià, es desplaçaran 7 atletes júniors de l'Avinent Manresa per estar presents en els Campionats d'Espanya Júniors en pista coberta. El velocista manresà Albert Martínez que prendrà part en els 400 metres llisos i la surienca Alba Casanovas que ho farà en la mateixa prova, són les millors opcions manresanes.
A Saragossa, es viurà aquest proper cap de setmana el Campionat d'Espanya de veterans en pista coberta amb la participació d'una quinzena d'atletes de l'Avinent Manresa, destacant la participació de Loles Vives en els 60 metres llisos, de Carme Bes en els 800 metres, de Àngel Garcia en el concurs de pes, de Josep Comas i Josep Perramon en les proves de mig fons, de Mireia Vila en els 60 metres llisos, de Montserrat Prat en la final de perxa, com a les millors opcions a ocupar posicions de privilegi.
I a Sabadell, durant tot el cap de setmana es viuran els Campionats de Catalunya Infantils (dissabte) i cadets (diumenge) on el CAM hi tindrà una important participació dels seus joves atletes, encapçalant la representació manresana l'infantil Pol Vila, i les cadets Emília del Hoyo, Sara Flores i Júlia Quevedo com a les millors opcions a podi.
Galícia, Donosti, Saragossa i Sabadell, destins de l'Avinent
Esports
Cadets, infantils, júniors i veterans del club manresà s'escamparan per la península en els seus compromisos atlètics
ARA A PORTADA
-
Successos «Tots tres ens vam quedar glaçats davant la ganivetada d'Otman, no sabíem què fer» Pere Fontanals
-
Successos Llibertat vigilada per als altres dos menors detinguts per l'homicidi de Manresa Pere Fontanals
-
Successos Un miler de persones torna a dir prou a la inseguretat a Manresa després del crim de Carles Vilajosana Pere Fontanals
-
Successos Les vides desestructurades de Pere i Otman, els dos menors acusats de l'homicidi a Manresa Pere Fontanals
-
Publicat el
09 de març de 2012 a
les 16:38
Et pot interessar
-
Esports
Sant Fruitós de Bages acollirà una nova edició de la Copa Bages de bàsquet
-
Esports
El Covisa Manresa tancarà la pretemporada amb un quadrangular al Pujolet
-
Esports
Tres medalles de bronze per al judo del Bages i el Moianès a la Supercopa d'Espanya
-
Esports
Esport7 batejarà les 12 Hores de Jujitsu amb el nom de Carles Vilajosana
-
Esports
Diego Ocampo: «Estic content de la progressió de l'equip durant el partit»
-
Esports
El Kids&Us Manresa posa el primer peu a la final de la Lliga (74-83)
