El nedador màster del CN Manresa Gaspar Ventura ha participat aquest dissabte en la prova de mig fons, sobre una distància de 2.500 metres, de la 94a Travessia al Port de Barcelona, organitzada pel CN Atlètic Barceloneta.
Ventura ha estat primer de la seva categoria d'edat i 18è en la prova absoluta entre 46 nedadors participants. El bagenc ha marcat un bon registre amb un temps de 35'49".
La competició ha inclòs proves de la categoria aleví, de 400 metres, màster i infantil de 1.000 metres i les de gran fons, amb un total de 5.000 metres. També ha tingut la seva part internacional amb la prova LEN, de 10 kilòmetres, amb nedadors de diferents països del continent.
[noticia]105345[/noticia]
Gaspar Ventura finalitza primer la Travessia al Port de Barcelona en la seva categoria
El nedador del CN Manresa ha acabat 18è la prova absoluta dels 2.500 metres
ARA A PORTADA
-
Arribar en tren a Terrassa passades les 10 de la nit i quedar-se tirat per falta d'autobusos Pere Fontanals
-
Resignació a l'estació de Rodalies de Manresa en el segon dia amb transport alternatiu a Terrassa Redacció
-
-
El Suprem ratifica l'any i mig de presó per a tres ultres per una agressió d'odi a independentistes de Balsareny Pere Fontanals
-
Publicat el 24 de setembre de 2022 a les 18:42
Actualitzat el 24 de setembre de 2022 a les 18:58
Et pot interessar
-
Esports
El Baxi Manresa U22 planta cara al Barça Atlètic però cedeix al Nou Congost (81-89)
-
Esports
Sant Fruitós de Bages obre la temporada de la Copa Catalana Internacional de BTT
-
Esports
L'Occident Manresa jugarà la Minicopa contra Madrid, València i Màlaga
-
Esports
El CN Manresa Fibracat remunta a Barcelona i s'acosta al tercer lloc de la Lliga Catalana
-
Esports
Quatre medalles per al CTJBM a la Copa d'Espanya cadet de Judo celebrada al Vendrell
-
Esports
La Pirinaica recupera sensacions i guanya al Castellar (3-0)
