El manresà Gaspar Vertura seguirà com a màxim responsable del waterpolo estatal després de l'elecció de la nova Junta Directiva de la Real Federación Española de Natación per al període 2012-2016 que seguirà presidida per Fernando Carpena Pérez.
Com a principals novetats destaca la Vicepresidència econòmica de Juan José Dueñas, actual president de la Federació Madrilenya de Natació, que substitueix a Manu Isuskiza, que no es presenta a la reelecció de la Federació Basca.
Per la seva banda, Elena Mena Tecglen, vicepresidenta de Màrqueting, Comunicació i NNTT, passa a exercir la Vicepresidència de la nova Àrea d'Expansió, de manera que l'Àrea de Comunicació passa a dependre directament de Presidència.
Quant a les Àrees esportives, continuïtat en els seus responsables encara que la disciplina d'Aigües Obertes passa a integrar-se en l'Àrea de Natació. Per la seva banda, Carlos Martín, responsable de Comunicació de BCN2013 i habitual nedador màster, substitueix Luis Martínez a l'Àrea Màster.
Per autonomies, s'incorpora com a vocal Juan José Martín, actual president de la Federació Canària de Natació, al costat de Julián García, Miguel Torres i Francisco Chaves.
Gaspar Ventura segueix de cap del waterpolo estatal
El manresà continuarà portant aquesta àrea a la Junta Directiva de la RFEN
ARA A PORTADA
Publicat el
11 de gener de 2013 a
les 17:19
Et pot interessar
-
Esports
El CB Navàs Viscola acaba tercer i s'enfrontarà a l'Hospitalet a la repesca d'ascens
-
Esports
El Covisa Manresa guanya a Castelló (2-5) i certifica la permanència
-
Esports
Diego Ocampo destaca la defensa en el triomf del Baxi Manresa a Miribilla
-
Esports
El Baxi Manresa fa un pas gairebé decisiu cap a la permanència (80-84)
-
Esports
El Baxi Manresa U22 cau al Nou Congost en un final ajustat contra el Casademont Zaragoza
-
Esports
El CE Manresa visita la Montañesa amb l'objectiu de consolidar el lideratge
