El Covisa Manresa ha aconseguit una victòria molt important a la pista de l'Industrias Santa Coloma B, 1-5, en un partit que no s'ha decidit fins als últims dos minuts. El conjunt manresà ha sortit fred al pavelló Nou de Santa Coloma de Gramenet i això li ha suposat rebre un gol en el primer minut de partit.
El conjunt de Paco Cachinero no s'ha sabut sobreposar fins al cap d'uns minuts en que la pressió defensiva visitant ha començat a sorgir efecte. Ha empatat Lavado, fet que ha donat molta confiança als manresans. Poc després ha estat Ambrós qui ha despertat del tot als seus companys. Amb el resultat favorable, els del Bages han començat a crear perill davant un d'equip jove de molta qualitat, tècnicament molt ben dotat, que no ha posat les coses gens fàcils.
Amb el parcial d'1-2 s'ha arribat al descans. La segona part ha estat quan els manresans han fet el millor joc. Terri ha aconseguit un tercer gol que s'ha mantingut a l'electronic durant bona part del segon temps. Amb aquest resultat, el partit no estava decidit, tot i que la sensació era de control bagenc. A dos minuts per acabar ha arribat el quart gol, altre cop de Terri, i aquí si que s'han vist les coses més clares.
Amb el joc de porter jugador en els últims instants, l'Industrias no ha creat efecte buscat i Terri ha aprofitat per fer el seu tercer i consecutiu gol per decidir finalment el partit.
El proper partit serà dissabte vinent al Pujolet davant el València a les 6 de la tarda, un equip en descens, davant el qual el Covisa Manresa ha de sumar els tres punts per mantenir el segon lloc a la taula.
[naciomanresa]
Gran partit del Covisa Manresa a la pista de l'Industrias Santa Coloma (1-5)
Esports
Els de Paco Cachinero ha completat una molt bona tarda de joc a Santa Coloma de Gramenet
- El Covisa Manresa continua segon del grup 3 de Segona B -
- MFS
ARA A PORTADA
-
Successos Manresa eixamplarà la Guàrdia Urbana fins a 120 agents i espera 15 interins immediats Pere Fontanals
-
-
Cultura i Mitjans Tocats de Lletra celebra vint anys amb 51 propostes poètiques en 38 espais de Manresa Pere Fontanals
-
Política Junts reclama una auditoria externa i independent de la despesa social de Manresa Pere Fontanals
-
Publicat el
21 de gener de 2024 a
les 19:58
Actualitzat el
21 de gener de 2024 a les
20:04
Et pot interessar
-
Esports
El Pavelló de 1989 i el de 2027: així es diran els dos pavellons esportius de Sant Fruitós
-
Esports
Manresa canviarà el bàsquet per la gimnàstica rítmica amb 200 esportistes al Nou Congost
-
Esports
Covisa Manresa i Ye Faky, amb un balanç idèntic, es mesuraran dissabte a Cocentaina
-
Esports
El CE Manresa afronta el primer plat fort de la temporada contra l'Osasuna B
-
Esports
Diego Ocampo: «La victòria ha estat conseqüència de jugar bé»
-
Esports
El Kids&Us Manresa es retroba amb la victòria davant l'Ulm (101-89)
