El Covisa Manresa ha aconseguit una victòria molt important a la pista de l'Industrias Santa Coloma B, 1-5, en un partit que no s'ha decidit fins als últims dos minuts. El conjunt manresà ha sortit fred al pavelló Nou de Santa Coloma de Gramenet i això li ha suposat rebre un gol en el primer minut de partit.
El conjunt de Paco Cachinero no s'ha sabut sobreposar fins al cap d'uns minuts en que la pressió defensiva visitant ha començat a sorgir efecte. Ha empatat Lavado, fet que ha donat molta confiança als manresans. Poc després ha estat Ambrós qui ha despertat del tot als seus companys. Amb el resultat favorable, els del Bages han començat a crear perill davant un d'equip jove de molta qualitat, tècnicament molt ben dotat, que no ha posat les coses gens fàcils.
Amb el parcial d'1-2 s'ha arribat al descans. La segona part ha estat quan els manresans han fet el millor joc. Terri ha aconseguit un tercer gol que s'ha mantingut a l'electronic durant bona part del segon temps. Amb aquest resultat, el partit no estava decidit, tot i que la sensació era de control bagenc. A dos minuts per acabar ha arribat el quart gol, altre cop de Terri, i aquí si que s'han vist les coses més clares.
Amb el joc de porter jugador en els últims instants, l'Industrias no ha creat efecte buscat i Terri ha aprofitat per fer el seu tercer i consecutiu gol per decidir finalment el partit.
El proper partit serà dissabte vinent al Pujolet davant el València a les 6 de la tarda, un equip en descens, davant el qual el Covisa Manresa ha de sumar els tres punts per mantenir el segon lloc a la taula.
[naciomanresa]
Gran partit del Covisa Manresa a la pista de l'Industrias Santa Coloma (1-5)
Els de Paco Cachinero ha completat una molt bona tarda de joc a Santa Coloma de Gramenet

- El Covisa Manresa continua segon del grup 3 de Segona B -
- MFS
ARA A PORTADA
-
Del Bloody Mary al coulant: el tomàquet inspira el sopar de temporada d'estiu a Manresa Pere Fontanals
-
-
«He arribat a un punt de bloqueig mental: ja no podia continuar exercint el lideratge» Pere Fontanals
-
-
Lerato Pagés, sisena dels 100 metres tanques a l'Europeu sub23 amb marca destacada a semifinals Pere Fontanals
Publicat el 21 de gener de 2024 a les 19:58
Actualitzat el 21 de gener de 2024 a les 20:04
Et pot interessar
-
Esports Moha Ezzarfani renova amb el CE Manresa fins al 2026
-
Esports Txell Ferré acaba en cinquè lloc el preliminar de duet tècnic al Mundial
-
Esports El Baxi Manresa ja coneix les dates i els horaris de l'Eurocup
-
Esports El Baxi Manresa es reforça amb Akobundu-Ehiogu, un saltador imponent per dominar la pintura
-
Esports Lerato Pagés passa el primer tall a l'Europeu sub23
-
Esports Carlos Portero, nou reforç per al centre del camp del CE Manresa