El Petropintó ASFE s'ha imposat amb autoritat a un dels equips punters de la Copa Catalunya femenina, el CBU Lloret Recreativos Lloret, que es troba segon a la classificació, 47-41, en un partit en què ha arribat a tenir quinze punts d'avantatge.
El partit ha començat molt igualat, amb parcials a banda i banda fins al final del primer quart, que ha finalitzat 11-11. A la represa, les de Sant Fruitós han posat la directa i han marxat al marcador fins arribar al descans 28-17.
Tornant de vestidors el joc s'ha tornat a equilibrar i s'ha arribat al quart definitiu amb les verdes deu punts per davant, 36-26. Als últims deu minuts, les visitants han retallat distàncies fins a posar-se només un punt per sota, però les locals han reaccionat per deixar el 47-41 final.
Alba Muns ha estat la màxima anotadora amb 18 punts. El proper diumenge a les 6 de la tarda, l'ASFE visitarà la pista del CB Ripollet.
[superfillagrantema]1684[/superfillagrantema]
Gran victòria de l'ASFE contra el CBU Lloret (47-41)
Les de Sant Fruitós han dominat a partir del segon quart un dels equips punters de la taula
ARA A PORTADA
-
L'activitat constructiva creix un 7,5% a les Comarques Centrals, amb rècord de superfície visada Pere Fontanals
-
-
-
Jutgen el kamikaze que va atropellar dos mossos i que va sembrar el caos als carrers de Manresa Pere Fontanals
-
El Fanal justifica la nul·litat de l'aprovació inicial del planejament de la planta de biogàs de Moià Pere Fontanals
Publicat el 06 d’abril de 2024 a les 18:26
Et pot interessar
-
Esports Tot a punt per a la 5a edició de La Ignasiana, l'itinerari cicloturista pel Camí Ignasià
-
Esports Àlex Iglesias torna al CE Manresa després de passar pel Terrassa i la UE Sant Andreu
-
Esports El nomenament de Pere Miró com a fill predilecte de Manresa en imatges
-
Esports El Kursaal es vesteix de gala per homenatjar Pere Miró
-
Esports Pere Miró rep la medalla de fill predilecte de Manresa amb tots els honors
-
Esports Carles Fernández, nou president del FC Joanenc amb el 67% dels vots