Adam Hanga, posa al costat del president Josep Vives. Foto: BM
Adam Hanga, primera incorporació per la temporada 2011/12, ha estat presentat avui com a nou jugador de l'Assignia Manresa i ha declarat que té "moltes ganes d'ajudar a l'equip".
L'aler hongarès, de dos metres, ha fet la seva primera visita a Manresa després de participar a l'Adidas Eurocamp de Treviso, on ha estat escollit un dels 5 millors jugadors del torneig. El president executiu, Josep Vives, ha dit que totes les referències "són excel·lents. És un jugador que està fet per venir al Bàsquet Manresa perquè treballa, és jove, vol apostar fort, vol créixer i crec que encaixa perfectament amb el què nosaltres som i amb la nostra filosofia de club".
Hanga ha estat un dia a Manresa per passar les proves mèdiques i se'n torna immediatament a Hongria per preparar el pre-europeu amb la seva selecció. El nou jugador de l'Assignia Manresa, que arriba de fer 17,6 punts, 4,4 rebots, 3,4 assistències i de recuperar 2,8 pilotes per partit amb l'Albacomp hongarès, ha declarat que, després de jugar al seu país, "és una gran oportunitat per mi poder jugar a l'ACB. Tinc moltes ganes d'ajudar a l'equip i de fer-ho bé a Manresa".
Tot i que sempre ha jugat al seu país d'origen, ha parlat amb altres jugadors hongaresos que han passat per Manresa com Peter Lorant i Marton Bader, o l'ex jugador de Gran Canària i Caja Laboral, Kornel David, "per saber més coses de l'ACB i de Manresa, i tothom m'ha dit que aquesta ciutat pot ser un molt bon lloc perquè pugui millorar com a jugador".
De la seva banda, el director esportiu Pere Capdevila defineix Hanga com "un jugador jove però amb una certa maduresa, ja que ve de ser el jugador més important de l'Albacomp hongarès. És molt polivalent i s'ha de tenir en compte que aquesta última temporada va començar jugant en les posicions d'escorta i aler i ha acabat jugant de base, titular. És molt atlètic, capaç de jugar per sobre de l'anella, té una gran capacitat per jugar el bloqueig i continuació i és un excel·lent passador".
Hanga: «Tinc moltes ganes de fer-ho bé a Manresa»
L'aler hongarès, de dos metres, ha fet la seva primera visita a Manresa
ARA A PORTADA
Publicat el
15 de juny de 2011 a
les 20:56
Et pot interessar
-
Esports
El Baxi Manresa necessita el triomf davant l'UCAM Murcia per allunyar els nervis
-
Esports
El CE Manresa posarà a prova el seu liderat al camp de l'Hospitalet
-
Esports
Pierre Oriola renova dues temporades amb el Baxi Manresa
-
Esports
Paidos i Joviat es coronen campions de la Copa Colegial de la Catalunya Central
-
Esports
La Cursa de la Dona de Manresa celebra 10 anys consolidada com a referent esportiu i reivindicatiu
-
Esports
El CE Manresa reunirà protagonistes del pas del Pujolet al Congost en el marc del seu 120è aniversari
